Andzel Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Legger ut stuff jeg har laget for mange år siden, eller mange og mange to til tre år siden? Har startet igjen i Photoshop og er litt vanskelig men håper jeg klarer å lage noe fett snart igjen Planeter: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Denne signaturen har et hamster til høyre derfor er det svart der Er øynene til den ^^ En by blir knust: Rose signaturer: Hinter til mer hva rosene betyr i signaturen Resten ble aldri ferdig det kan du se på teksten og noen ganger effektene: Signs jeg har laget til andre og andre ting jeg har laget til andre. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 De var flotte de, men jeg tror det skal være "I wanna commit suicide" elns. Uansett: Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Ja, skal være det. Men ble aldri ferdig med de så teksten osv har ikke blitt endret . Som det står der at de aldri ble ferdige ^.^ Edit: Ellers takk Endret 12. mai 2010 av Anderwin Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Endelig innstallert PS 5 så blir vel noen bilder utover neste uke Vist jeg har enda kunnskapen igjen :| Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Likte den Hitman signaturen! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg anbefaler å bruke litt annerledes fonter, du kan finne tonnevis her: www.dafont.com Prøv å variere litt med stiler hehe, dette er en god start, så bare forsett å lage! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Mye fint her. Likte også spesielt Hitman-siggen. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 TAkker . Tenkte kanskje å starte opp igjen men får se hva jeg gidder Noen som har tips til hva jeg kan lage? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå