Gå til innhold

TEST: Kun en krone for denne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kun 1 krone?? Greit nok du skriver "med abonnement" lenger ned i saken. Men den overskriften der er vel strengt tatt litt teit. Spesielt siden mobilen.no flere ganger har anbefalt og kjøpe en telefon ulåst og bruke ett billig abonnement.

Alle vet at en telefon kjøpt til 1 kr med binding koster mer enn den ene lusne kronen man gir fra seg i butikken. Om dette i så fall ikke stemmer, vil jeg gjerne at dere forteller oss hvor man får kjøpt denne til kun 1 kr.

Neste gang dere velger en slik vinkling håper jeg dere heller skriver: "Test: kun minimum 1666,- totalt på 12 måneder for denne."

Lenke til kommentar

Jeg vil fraråde å kjøpe denne telefonen på grunn av skjermen. Innsynsvinkel, kontrast og egenskaper i lyse omgivelser er helt uakseptable for en ny telefon idag. Jeg trodde til å begynne med at skjermen var defekt, men svakhetene ble bekreftet på diverse nettsteder. Trist, da telefonen er helt topp på alle andre områder. Merkelig at Nokia kan drite seg slik ut!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

C5en er utrolig mye for pengene.

Kjøpte den til kona som er kjempefornøyd.

Smarttelefonfunksjonalitet, Symbian, mulighet for installasjon av Spotify, 3,5mm minijack var utslagsgivende. Nett og liten og meget gode knapper. minus for dårlig skjerm,

Vol.just knapp er knotete.

Skulle jeg kjøpt telefon på nytt så hadde jeg kjøpt E52 til henne. Dog tror jeg nok HUN faktisk foretrekker C5en..

men men kona klager ikke og er storfornøyd.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jeg kjøpte 2 stk av denne typen.

Begge ble sendt i retur ganske kjapt, pga at de begge ble kjempevarme, og ikke kunne holdes inntil kinnet , eller i hånda. Og det bare etter ca 12-15 minutters samtale..

Anbefales IKKE !!!!!!!

Jeg sendte selvfølgelig begge på service, fikk dem igjen etter ca 3 uker. Og så var det samme styret igjen.

Sendte den inn for 2 gang, og fikk dem igjen etter nye 3 uker.

Etter 3 samtaler, så var det samme igjen.

Denne gangen fikk jeg hevet kjøpet på den ene, mens de skiftet hovedkort i den andre, og jeg fikk da den igjen (etter 3 nye uker)

Første samtalen tok jeg med en i familien, for å teste, å joda,,,, tlf. var akkurat som før.....

Da sendte jeg den i retur igjen, og denne gangen skrev jeg på returbrevet at jeg nå NEKTER å få den igjen.

Nå har det gått noen uker, men jeg har ikke hørt noe enda.

Så jeg er IKKE fornøyd med hverken telefonen eller servicen denne gangen..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...