KoN_Fekt_ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg skal ut og reise til Indonesia i 3 mnd. og hadde tenkt å ha en mp3-spiller på turen. Har bruk for ganske stort minne, helst mer enn 256mb. da jeg skal være borte lenge. Den bør heller ikke være altfor dyr, da reisen koster nok som det er. Størrelsen av spilleren er uvesentlig. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Champ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 har ikke så veldig mye peil på dette men en ikke så altfor dyr spiller med masse plass er jo Denne, den er jo litt stor men det var vel uvesentlig Lenke til kommentar
HoMeBoY Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 kjøp iRiver MP3-spiller http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...47&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg har god er faring med jos www.jensofsweden.com, kjøpte dog koss the plug for bedre lyd på hørlurarna... Hvis størrelsen ikke har noe å si bør du kanskje heller kjøpe en diskbasert spiller som nevnt i tråden. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 hm...jeg likte ikke helt denne posten... først var den postet i 2002, så svarte noen i 2003 og siste inlegg var plutselig i 2001... er det noen år jeg har gått glipp av? jeg er totalt forvirret... tilbake til topic.. kjøp deg ericsson t68i eller t610 med den nye mp3 blåtannen deres...den er rå!! har den på bestilling! Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Joined: 22 Sep 2001 Joined betyr at jeg ble medlem i 2001, ikke at jeg postet i 2001, dah... Lenke til kommentar
anbar Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 eh... greit... jeg så feil... er kanskje litt for sliten til å sitte foran en pc... har jobbet i hele natt med en venns server... sovet i 1 time før jeg ¨på ny måtte på jobb... Lenke til kommentar
gotark Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hvis du helst skulle ha mer enn 256mb så snevrer det valgene endel ned. iRiver har to med 512mb iFP-195TC og iFP-395T. (Den siste er dyrest og med direct mp3 encoding) (Har selv kjøpt en iFP-390T /256mb. ) En annen mulighet er en spiller med 256mb og minnekortplass. Nextway NMP-431D er en noe større spiller, men har utvidelsesmuligheter. Felles for disse er at de alle bruker AA batterier, noe som er veldig kjekt hvis du skal til utlandet. holder det med 256mb så burde du også kikke på iAudio cw300 den har killer-bra batteritid. (temlig bra på iRiver iFP-395T også) vet at komplett har alle disse iallefall, men om det er billigst der vet jeg ikke. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 eller en iPod er jo heller ikke dumt. ...plutselig mye mer lagringsplass ... Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 gå for Ipod vi har en 5 gigaversjon her hjemme helt genial...var jeg deg ville jeg prøvd å fa tak i den nye versjonen i 15 giga da får du me en del støff pluss alså 15000mb lagringsplass det er nais Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg skal ut og reise til Indonesia i 3 mnd. og hadde tenkt å ha en mp3-spiller på turen. Har bruk for ganske stort minne, helst mer enn 256mb. da jeg skal være borte lenge. Den bør heller ikke være altfor dyr, da reisen koster nok som det er. Størrelsen av spilleren er uvesentlig. Noen som har noen tips? Hva med å kjøpe en der nede? Sikkert billig! Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 gå for Ipod vi har en 5 gigaversjon her hjemme helt genial...var jeg deg ville jeg prøvd å fa tak i den nye versjonen i 15 giga da får du me en del støff pluss alså 15000mb lagringsplass det er nais støtter dette forslaget. Har en 10gb v1 ipod selv og den er veldig veldig bra. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hvis en CD basert MP3 spiller kan være aktuellt, så virker iRiver Slim-X iMP-550 til å være særdeles bra. Kun 13.7mm tykk med oval form som er bittelitt større enn en CD, 55 timer spilletid for MP3 med ekstern batteri, tusen-og-atten funksjoner og har ikke minst bra lydkvalitet. Spiller også vanlig audio CDer men har da en del lavere batteritid. Er selv meget fornøyd, etter 14 dagers bruk. Bla. Komplett selger den. Uansett så virker iRiver til å lage bra produkter, iHP-100 virker også veldig spennende. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Ville iallefall sjekket om dem har samme voltsystemet der nede som her hvis du kjøper en spiller som har egne batterier og lader. Lenke til kommentar
KoN_Fekt_ Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 De har samme voltsystemet på Bali som her hjemme. Å kjøpe spilleren på Bali hadde i grunnen ikke vært så dumt, men det blir litt mer problematisk å få mp3'ene inn på spilleren, da maskinen står igjen her hjemme. Tror nok en diskbasert spiller hadde vært å foretrekke. Takk for mange gode svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå