mcgroven Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Fallout: New Vegas får en meget passende spesialutgave. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 det var en ganske tøff spesial utgave altså må nesten vurdere å kjøpe den når spillet kommer. ville vært veldig stiligt å sett hvordan de lagde spillet. og konge at dere skriver om slikt Lenke til kommentar
Simonofadown Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Fallout: New Vegas får en meget passende spesialutgave. Les hele saken Drit fett:D Elsker Fallout settingen! musikk og alt! Gleder meg! Gleder meg med poker med gutta etter realease Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Kult. Blir sikkert ikke billig dog. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Dette vil jeg ha. Lore delen i Fallout er genial, den boka der frister nesten like mye som spullet Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Er dette et eget spill eller bygger det på samme motor som Fallout 3? En såkalt stand-alone expansion? Endret 12. mai 2010 av Zarunil Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Er dette et eget spill eller bygger det på samme motor som Fallout 3? En såkalt stand-alone expansion? Det bygger på samme motoren, sikkert med en del tweaks. Det blir vel en slags stand-alone expansion ja, en måte for Bethesda å få utnyttet potensialet i Fallout-lisensen uten å måtte vente 4-5 år mellom hver utgivelse. Lenke til kommentar
AnxiousHH Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Lurer på om valutaen i spillet fremdeles er flaskekorker eller om de har bytta til poker chips. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 I følge The Vault (Fallout wiki) er det tre typer valuta som kan brukes.New California Republic bruker NCR dollar, Caesar's Legion bruker 'legion money' (sjetonger?) mens alle andre bruker de gode gamle flaskekorkene. http://fallout.wikia.com/wiki/Currency Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Stilig. Er stor fan av Fallout 3, men tviler litt på om jeg kjøper spesialutgaven med tanke på pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå