TST Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Vi gir bort et helt nytt flerspillerbrett til alle som vil ha. Les hele saken Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Takker. Er koden gyldig lenge? Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Nøkkelen er gyldig i ett år. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ja jøss, tør jeg spørre hvordan gamer klarte å få tak e de kodene? Lenke til kommentar
stellar97 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Modusene er Hunter og Infiltration Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Supert, da hiver jeg meg på siden jeg har planer om kjøp til høsten Er det forresten noen som vet om det kan lastes ned før spillet er prøvd på konsollen? Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Brettene må aktiveres via spillet, slik jeg er blitt fortalt av Ubisoft. Den forklaringen har jeg gjengitt i e-posten som sendes ut sammen med nøkkelen. Men nøklene er som sagt gyldig i ett år, så det er vel ikke noe problem dersom du skal spille til høsten. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Imponerende hvis det kun er dere som har fått disse kodene! Har ikke skaffet meg spillet helt enda, men tok meg nå en Xbox 360-kode uansett. Gledelig med utdelinger! Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Nice gamer.no!! Thank u vey much Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Fikk kode istad, takker Gamer.no Hadde ikke spillet, men har kjøpt det nå (1 time siden). Gleder meg til langhelg B) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Awesome! Takk til Gamer. Conviction er kanskje noe av det kuleste jeg har spilt på lenge og jeg sikker etter flere maps og løpe rundt i Coop på. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Awesome! Takk til Gamer. Conviction er kanskje noe av det kuleste jeg har spilt på lenge og jeg sikker etter flere maps og løpe rundt i Coop på. Nja, de er vel ikke de eneste som har fått det, men det er en god ting anyway ^^ http://www.gamespot.com/event/codes/splintercellconviction-xbox/ Det var riktignok litt "tidligere" i år men. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Til alle som vil ha liksom.. Her kommer jeg hjem fra jobb og finner denne koselige nyheten, så er det tomt.. Edit: Hvertfall det det sto når jeg trykka send inn. Endret 12. mai 2010 av DarkerGlow Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Til alle som vil ha liksom.. Her kommer jeg hjem fra jobb og finner denne koselige nyheten, så er det tomt.. Andre som har opplevd dette? Det er masse nøkler igjen. Nja, de er vel ikke de eneste som har fått det, men det er en god ting anyway ^^ http://www.gamespot.com/event/codes/splintercellconviction-xbox/ Det var riktignok litt "tidligere" i år men. Stemmer, og vi har ikke sagt vi er alene i verden. Noen få utvalgte medier får dele ut tilgang fra og med i dag, Gamespot (kun US-medlemmer) og Gamer.no er blant dem :-) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Dette er jo bare suverent, ble ferdig med samarbeidshistorien i helga og mer lekeplasser for de andre modusene er veldig velkomment! Forøvrig et knallspill, selv om det skorter på det tekniske til tider tar det igjen i ren underholdning. Lenke til kommentar
ii Littlez x Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 har ikke fått emailen ennå men det er et bra spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå