Dvd-jesus Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 sitter her med ett creative geforce 2 titanium 200 64mb ddr. er det noen mulighet for å få klokket opp dette? har powerstrip lakt inn, hva skal jeg skru "Engine clock" på? "memory Clock" ? :o standar vifte er montert. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Det er jo det du skal finne ut av selv... Lenke til kommentar
Dvd-jesus Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 på hvilken måte? vil ikke kortet gå istykker hvis jeg skrur dette for høyt? :-? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Det er jo det du skal finne ut av selv... Ikke bli sint nå, men jeg synes det er unødvendig å svare slikt. Det hjelper jo personen ingenting. Gi et godt/brukbart svar eller la være..! [/minepersonligemeninger] Du begynner f.eks. med minnet og skrur dette opp 5 MHz om gangen. Du sjekker hele tiden med noen runder i 3DMark. Når det begynner å komme artifacs, streker og blink på skjermen har du oversteget grensen og du klokker litt ned igjen. Deretter gjør du det samme med GPU. Kortet går ikke i stykker hvis du holder deg litt under grensen. Men det er alltid en risiko og den får du ta selv. Her er forresten en gammel artikkel fra overklokking.no som tar opp saken. Vet ikke hvor relevant den er i dag, men jeg vil tro du kan lære noe av den..; OC-guide til grafikkort Du får uansett ha lykke til! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 skru opp veldig få mhz om gangen, 1-3mhz omtrent og kjør 3dmark03 og 3dmark01 for å sjekke om det krasjer, når det krasjer første gangen så har du nådd grensa, da klokker du litt ned og finner ut hvor høyt du kan klokke kortet men fortsatt være i en stabil stilstand gjør det samme på gpu som minne Lenke til kommentar
Dvd-jesus Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 takker skal prøve meg fram Lenke til kommentar
Tho-mass Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Det er jo det du skal finne ut av selv... Ikke bli sint nå' date=' men jeg synes det er unødvendig å svare slikt. Det hjelper jo personen ingenting. Gi et godt/brukbart svar eller la være..! [/minepersonligemeninger'] Bra sagt Havegg. Hvis man hadde funnet ut alt selv hadde litt av poenget av å ha et forum som dette blitt borte. Lenke til kommentar
Dvd-jesus Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 gikk til slutt , fikk klokka fra 200/400 til 260/480 med org vifte. burde jeg være Fornøyd? Lenke til kommentar
nogard Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 tja hvor mange poeng fikk du før du overklokket i 3dmark01/03? og hvor mange får du nå etter at du har overklokket? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Fr3drik^, tror du må korte ned signaturen din litt, i mine øyne tar den ALLT for stor plass. Bruk i det minste mindre skrift som meg. Lenke til kommentar
Dvd-jesus Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 hvis du kan fortelle meg hvordan, så kanskje jeg vurderer det hehe 8) Lenke til kommentar
Dvd-jesus Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 nogard: 3dmark er noe PISS! , geforce/ati slenger med dritt i driverne for å få bedre resultater. tester det med vanlige spill. :wink: Lenke til kommentar
Endre Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 3DMark er slett ikke noe piss for å teste hvor mye ytelse du har tjent på å overklokke kortet ditt. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Fr3drik^: jeg ser du har greid å få små tall i sigen din så jeg regner med du greier det med resten. Hint: [size=9]tekst[/size] Bare idiotisk med en signatur som bruker så stor plass, og SIGen din bruker 11 linjer! :x Lenke til kommentar
mr x Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 nogard: 3dmark er noe PISS! , geforce/ati slenger med dritt i driverne for å få bedre resultater. tester det med vanlige spill. :wink: tror ikke du skal utale deg så veldig mye med tanke på ditt oppsett ! P III 7333mhz - creative geforce 2 titanium 200 64ddr - 384ram - 20 gb ibm 7200rpm 7333mhz ????? litt for mange tall kansje.hvis du ikke er en xxxxxxoverklokker... Lenke til kommentar
Chief Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Fr3drik^: jeg ser du har greid å få små tall i sigen din så jeg regner med du greier det med resten. Hint: [size=9]tekst[/size] Bare idiotisk med en signatur som bruker så stor plass, og SIGen din bruker 11 linjer! :x Han har jo ikke brukt size for å få tallene små. ASCII inneholder opphøyd i tall som jeg kan sette inn her ¹º, dette er ikke noe jeg har laget til med size da ville det ikke sett sånn ¹º ut, men sånn 10 Men jeg er enig i at siggen er altfor stor. Har en lignende som du har PantZman selv. -Chief- Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 ok, beklager. Men signaturen bør han skifte på, vet ikke hva moderatorene synest om en så diger sig. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 ok, beklager. Men signaturen bør han skifte på, vet ikke hva moderatorene synest om en så diger sig. Det sa jeg meg også enig i! . · • Chief • · . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå