mcgroven Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Markedssjef i Saudi Arabia fortalte litt mer enn han burde. Les hele saken Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Dumme arabere. Alle som spiser hvitost har dårlig humor. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Natal kommer altså i oktober. Gleder meg til å se hva Rare har jobbet med den siste tiden. Jeg går ut i fra at de arbeider med et lanseringspill til tilbehøret. Previously on: GULOST! Lenke til kommentar
Heihei_InnleggNO Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Natal er en ren kopi av Sony's Eye Toy. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Natal er en ren kopi av Sony's Eye Toy. Og så? Nevn et selskap som ikke har tatt inspirasjon fra andre spillselskap. Det er slik spillindustrien fungerer. Wii -> PS Move Mii -> 360 avatarer Achievements -> trophies The list goes on. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Natal er en ren kopi av Sony's Eye Toy. Sålenge det blir bedre så ser ikke jeg noe problem med det.... Lenke til kommentar
SkyMarshall_InnleggNO Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Natal er en ren kopi av Sony's Eye Toy. Modern Warfare II er en ren kopi av Blake Stone. Lenke til kommentar
Perborten Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Ganske morsomt å se sony fanboys si Natal er en kopi av Eyetoy, noe det er ganske langt unna faktisk, NÅR SONY HAR SÅ TIL DE GRADER KOPIERT WII MED MOVE! Der kan vi snakke om ren kopiering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå