mcgroven Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Utgiveren blør fortsatt penger, men plasteret er i ferd med å virke. Les hele saken Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Harry Potter.... Har aldri likt spillene, ikke for at det er typiske "stor film = spill" spill, jeg har da heller ikke prøvd serien. Men, EA, i sine gamle dager, prioriterte Harry Potter, og Ringenes Herre, istedenfor å ta over Dungeon Keeper etter oppkjøpet av Bullfrog. EA, utnytt da lisensene som dere fikk av Bullfrog og lag DK3 / Ny DK serie! Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 DK3 ville nok solgt bra kan jeg tenke meg ja, litt rart at de velger å fokusere på håpløse spill som Harry Potter osv... Er det slik å tolke at SWTOR først kommer i 2012? Det var da voldsomst til utviklingstid de bruker da? Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Forstår ikke hvorfor de bare skal stase så mye på dårlige spill :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå