CB87-Bergen Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hei Jeg er ute etter en jagerfly sim. Mener å huske et gammelt men rått et, tror det het "F/18 - US Air Force" eller noe. Er det noen som husker det? Og evt. det skikkelige navnet? Men dette spillet er jo litt gammelt, noen som vet om et bra jagerfly-spill? Det må nesten være bra grafikk Takk på forhånd Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 hmmz, er det kanskje "Jane's USAF" fra EA games du tenker på? Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Battlefield 1942 med dessert Combat. Beste jagerflyspillet jeg har prøvd. (ikke mest realistisk men men...) Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Vent til Lock on: Modern Air Combat kommer ut. Ser veldig bra ut, men kommer ikke ut før i september i USA. Oktober i norge. http://www.tothegame.com/game.asp?ID=483 Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Fikk alle svar jeg var ute etter, takk for hjelpen til alle Weeeeeeeee! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå