fjondotten Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Skal ha ny DVD-rom, fordi den gamle (Samsung SD-616F) ikke støtter DVD+RW, og siden vi har DVD+RW brenner på den andre maskinen, så hadde det vært greit om jeg kunne lese platene på begge maskinene.... Så, poenget mitt er; Hvilken DVD-Rom bør jeg kjøpe? Bør ikke være for dyr (max 500,-, pluss - minus) Må støtte DVD+RW Helst ikke bråke!!! Takker for raske svar... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Det er vel bare å sjekke hjemmesiden til en produsent for å se om DVD-ROMene støtter DVD+RW, her er noen jeg fant i farta: NEC DVD-spiller IDE 16x/48x Asus DVD-spiller IDE 16x/48x Asus DVD-ROMen tror jeg trenger den nyeste firmwaren for å lese DVD+RW. Fordi på Komplett så står det ikke at den støtter det, men det gjør det på hjemmesia til Asus. Men det er jo ikke noe problem å laste ned firmware og installere det. Det kan hende at DVD spillern din bare trenger en firmware oppdatering for å kunne lese DVD+RW, men jeg er ikke sikker. Kanskje det ikke går, men du kan jo prøve :wink: Lenke til kommentar
fjondotten Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 NEC DVD-spiller IDE 16x/48x Asus DVD-spiller IDE 16x/48x Noen som har erfaring med disse DVD-Rom'ene? Er på utkikk etter en DVD-rom som er så stillegående som mulig..... Har selv en samsung SD-616F, og nesten overalt hvor jeg leser om den, står det at den støtter DVD+RW, men når jeg setter i en DVD+RW plate, leser ikke DVD-Rom'en plata, og i NERO Info Tool står det at den ikke støtter DVD+RW! Noen som vet hva som er riktig?Prøvde å oppdatere Firmwaren, men det gokk ikke, den bare stod på "Working" eller.no sånn veldig lenge, så jeg avslutta programmet.(Ikke så lurt, men ingen skade skjedd....) Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg har Denne, og er veldig fornøyd. Leser alle formater, er veldig stillegående, og leser raskt. Lenke til kommentar
fjondotten Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 okidoki... Med stillegående, hva mener du da? Noen andre som har erfaringer med denne? http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=998...lAction=details Linker til tester, osv? PS: Takker for raske svar.. Lenke til kommentar
fjondotten Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Ser at den Teac DVD-Rom'en har DMA/ATA-33 (Ultra) kontakt... Hva er det som er vanlig for en DVD-rom? Er DMA/ATA-33 (Ultra) det vanlige? Lenke til kommentar
fjondotten Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Noen som har erfaringer med denne DVD-spillerern? http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=DVD-E616 Står på siden at den skal støtte DVD+RW, men hos komplett og Itbutikken står det ingenting om det..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå