YngveM_InnleggNO Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg tenkte at jeg kunne koble meg til Xbox Live for å laste ned Halo Reach betaen, men når jeg koblet Xboxen til PCen min med en nettverkskabel fikk ikke Xboxen IP, jeg prøvde å opprette bro mellom nettverkskabelen og nettverkskortet mitt, men det hjalp heller ikke. Er det noen som kan hjelpe meg? Takker for svar. Yngve Lenke til kommentar
Famousflame Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hvorfor skal den gå via PC? Koble heller fra Xboxen og rett inn i "veggen". Lenke til kommentar
YngveM_InnleggNO Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Fordi vi har trådløst internett og Xboxen er i en annen etasje enn rutern Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Det er en MP Beta AKA online Men har du følgt tråden i xbox delen?? Lenke til kommentar
YngveM_InnleggNO Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Det er en MP Beta AKA online Men har du følgt tråden i xbox delen?? Hva mener du? problemet mitt er at Xboxen ikke får ip fra datamaskinen min når jeg kobler de sammen med en nettverkskabel slik at jeg ikke får koblet meg til internett. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Lenge siden jeg har gjort dette selv, men kikke du i tråden for dette? http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=165 Sannsynligvis er det noen tips der, hvis du ikke får ip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå