rotta2 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Vet ikke om det står noe om dette her inne, men kunne vertfall ikke finne noe som helst... Men hadde da problemer med å opprette squad å joine en kompis sin squad hele tiden... Så for å få dette til å virke må du forwarde noen porter... står faktisk i instruksjonsboka til BC2... Portene det dreier seg om er ... 10000 UDP å 18126 UDP Så fort jeg gjorde det funka alt glimrende... så håper dette kan hjelpe andre som har problemer med det samme.... Skulle det vere en lignene post her så bare slett denne.. men kunne ikke finne noe... Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Om jeg endrer på portene, kan det gjøre at jeg slutter å få connection problems, og blir kasta ut av spillet? I så fall, hvor endrer jeg portene? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 www.portforward.com -> Finn ruteren din og følg instruksjonane for å åpne portane som trengst. Når du først er i gong kan du opne portane PSN bruker òg. Dei finner du på den sida saman med BC2 (og ein haug med portar for andre applikasjonar og spel). Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Allright. Skal sette meg ned med det når jeg finner tålmodigheten til det. Vil det hjelpe mot å ikke bli kasta ut av spillet hele tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå