Gå til innhold

Anmeldelse: Modern Warfare 2: Stimulus Package (X360, PC, PS3)

Anbefalte innlegg

Du har selvsagt all rett til å være kritisk, og vi setter definitivt pris på relevante tilbakemeldinger på tekstene våre. Problemet er når de som kommer med tilbakemeldinger adopterer denne pubertale ukulturen med "lol x", "gief y" og "z fails" og annen tøvete oppførsel man kun finner på Internett og gjør det utrolig vanskelig for artikkelforfatter å forstå hva i alle dager det er man faktisk ønsker å sette fingeren på.

Jeg synes ikke mikrotransaksjoner er problematiske i utgangspunktet, selv om for eksempel EA sine løsninger er regelrett grådige og snyter forbrukeren for ting man tidligere fikk gratis. For min del var denne kartpakken et givende tilskudd, som føltes som en kurrant investering til tross for en forholdsvis høy prislapp. Skal man være pirkete så består den vel også primært av rykende ferskt håndverk, da tre av fem nivåer er splitter nye.

Denne angivelige problematikken med å relansere to svært populære (og gode) brett fra det første spillet ser jeg ikke, da Activision vitterlig har gjort det klinkende klart at omtrent halve pakken består av gjenbruk og lurer ikke forbrukeren på noen som helst måte. Jeg kan ikke si at jeg følte meg snytt da Unreal Tournament gang på gang relanserte populære nivåer som Deck 17, Facing Worlds eller Morpheus, selv om jeg fortsatte å betale for ti år gammelt håndverk. Er inneholdet bra så kan det ha hvilken som helst bakgrunn for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...