Gå til innhold

Anmeldelse: Modern Warfare 2: Stimulus Package (X360, PC, PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ironisk nok så var jeg og mine venner enige i at Storm var det dårligste mapet de første dagene. Jeg har nå begynt å blitt vant til det, men det er kommer veldig ann på modusen. Vet ikke om det er ekslusivt for PC eller bare jeg som har vært veldig uheldig, men jeg syns spawninga til tider er horribel. Er mange ganger i TDM at jeg spawner, løper 2 meter for så å bli skutt av en enemy som sitter rett ved siden av der jeg spawna. Og nei, jeg er ikke med i klubben som syns det var dårlig spawnsystem på orginalmapsa.

Lenke til kommentar

Synes det blir for dumt av Activision a selge oss gamle maps.

Det skal sies at Crash var og fortsatt er en slående god bane. Den er godt balansert for både nærkamp, mellomdistanse og langdistanse. Den gjør seg utmerket for gode spillere så vel som mer dårligere spillere. En bane som Crash passer nok bedre for MW2 enn COD:MW, med tanke på killstreak-awards. Det blir for dumt med åpne baner i MW2 når du kan risikere å ha feks 2 helikoptere over deg, dette ville Crash ha demmet opp for med måten byggningene er plassert på.

Uansett jeg synes at Activision kunne gitt ut gamle, ferdiglaga, maps gratis. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe 3 nye maps.

COD:MW er tingen. Blir så jævla tåpelig med killstreaks som kan gi opptil flere fly og/eller helikopter over hodet ditt.

Lenke til kommentar

Liker MW2 ganske godt, og noen av disse mapsene var ganske gode. Som tidligere sagt, er det uvant med en anmeldelse av en map-pack :)

Likevel syntes jeg det er veldig bra hvis gamer.no fortsetter med å anmelde slike pakker i fremtiden. Det vil gi personer som er usikker, en pekepinn for om de skal bruke penger på det eller ikke :whistle:

For det kan fort bli dyrt å satse på at det er verdt det, før man er sikker.

Ellers god anmeldelse, og er ganske enig i det som står der og karakteren. Likte personlig Bailout best, men jeg har ikke spilt de andre så mange ganger enda da ;)

Endret av Memoen
Lenke til kommentar

Kartene i seg selv synes jeg var greie, men måten de er integrert inn i spillet på er i mine øyne helt elendig. Det er utrolig teit at man ikke kan velge hvilken game mode man ønsker å spille. Selv spiller jeg mye HC HQ, men jeg er ikke så veldig interessert i TDM og S&D. Skal jeg spille de nye kartene har jeg ikke noe annet valg enn å spille alle disse.

Lenke til kommentar

Anmeldelse av et map pack.lol.

Jeg må innrømme at det var omtrent dette jeg tenkte også.

Skulle tro verre ting kunne skje enn at vi dekker mer enn forventet. Breddedekningen er en av våre absolutt største styrker, så får det bare være at man kanskje ikke har superstore forventninger til nedlastbart innhold :)

Lenke til kommentar

Hvis dere først skal dekke DLC, så ville det for min del vært mer interessant om dere tok for dere pakker som faktisk kommer med nytt innhold heller enn bare nye områder å gjøre akkurat det samme som før i. Kasumi-greien til ME2, for eksempel, noen av pakkene til Dragon Age, Borderlands, også videre. Nye oppdrag og kampanjer = interessant. Nye multiplayerkart = ikke interessant. Det er såvid sistnevnte passerer som innhold.

Selve stimulus package er en av de minst spennende DLC-releasene noensinne - å betale for gamle kart, hurra - og likevel får den så mye oppmerksomhet fra alle at man skulle tro det var Modern Warfare 3 og Deus Ex 3 kombinert det var snakk om.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Vi dekker da i aller høyeste grad nedlastbart innhold på generell basis, og har tatt en titt på to av utvidelsene til Borderlands og hovedutvidelsen til Dragon Age. Dessverre rekker man ikke alltid over alt, og det er skribentene selv som velger hvorvidt de ønsker å dekke en slik ekstrapakke eller ikke. Når brukere allerede har ytret glede over denne gjennomgangen av innhold til en av tidenes største underholdningsutgivelser så føler jeg at det blir en anelse teit å fable om hva en selv helst ser når dette tross alt er en sak som aldeles ikke går på bekostning av annen dekning.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Stilig stråmann, men det er en anelse mer givende å diskutere med deg når du ikke spiller dum. De som ikke liker denne gjennomgangen kan kose seg med de andre artiklene vi har, for jeg er helt sikker på at det finnes nok bredde til å tilfredsstille de flestes interesser. Som nevnt så går ikke denne artikkelen på bekostning av noe som helst, og da forstår jeg ikke hva problemet er.

Lenke til kommentar

Problemet ligger først og fremst i at jeg ikke i utgangspunktet er en tilhenger av at alle spill har adoptert mikrotransaksjonsmodellen, og at dere spiller rett inn i hendene på en av de verste representantene for denne ukulturen ved å gi tydelig redaksjonell oppmerksomhet til en pakke som - i forhold til at den primært består av to år gammelt håndverk - er grovt overpriset og preget av latskap på utviklersiden, og langt fra et godt argument for DLC-modellen.

Jeg ser heller ikke hvor automatikken i at jeg skal droppe å være kritisk til denne artikkelen fordi det finnes andre artikler å lese kommer fra. Er ikke diskusjonstrådene for artiklene her for at man skal diskutere artikkelens innhold, implikasjoner, eller produktet det er snakk om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...