Gå til innhold

Mytheon - MMORPG diablo style

Anbefalte innlegg

mytheon.png

Mytheon is an online, multiplayer Action RPG with strategic game play where players experience classic mythology come to life and challenge legendary gods to define their own fate. Players, or "Stonecasters," are powerful humans imbued with the ability to cast spells, summon minions, and erect structures that aid them in battle. An assortment of classes are available that approach combat differently and offer a range of unique, cinematic abilities.

http://www.mytheongame.com/

Mytheon er et gratis isometrisk 3D-Action MMORPG med et unikt combat system.

Man velger ut et deck med skills, så blir disse skillsene plassert tilfeldig på actionbar.

Etter å ha brukt en skill vil denne forsvinne og bli erstattet med en annen tilfeldig skill fra decket du har valgt på forhånd.

Spillet er basert rundt gresk mytologi. Menneskene kjemper for frihet mot gudene, som prøver å beholde makten over de dødelige.

Spillet har tre klasser å velge mellom:

Warcaster - En slags tank. Kan påkalle monstre for å kjempe for seg. Benytter seg av sverd/skjold.

Elementalist - En mage/nuker. Kan også påkalle skapninger(innenfor elementene vind, flamme, jord og vann).

Eidolon - En healer. Opprinnelig fra egypt, har kommet til unsetning for å hjelpe grekerne i kampen mot gudene.

Spillet er utviklet av Petroglyph Games, som er tidligere Westwood ansatte.

Screenshots:

post-63-1100701238_thumb.jpg

post-199-1100701706_thumb.jpg

Som bildene viser så spiller jeg en level 8 elementalist.

Noen andre som spiller?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm så litt intressangt ut, men leste at det var point and click istede for WASD. kosen funkerer det i praksis? har nemmelig litt dårlig erfaring med spill som bruker det systemet.

den andre tingen eg lurer på er kosen combaten er og hvordan det blir i forhold til at det bare er 3 klasser? blir den forsatt godt variert?

må teste dette for det så veldig pent grafisk ut :p

Lenke til kommentar

hmmm så litt intressangt ut, men leste at det var point and click istede for WASD. kosen funkerer det i praksis? har nemmelig litt dårlig erfaring med spill som bruker det systemet.

jeg synes point & click fungerer ganske bra i dette spillet.

Høyreklikk for å gå, holde inne høyre musetast for å endre kameravinkel.

den andre tingen eg lurer på er kosen combaten er og hvordan det blir i forhold til at det bare er 3 klasser? blir den forsatt godt variert?

Jeg har bare prøvd elementalist og warcaster.

Warcaster har mer buffs og defensive abilities enn Elementalist, men begge kan påkalle skapninger.

Jeg tror også det er mulig å blande powerstones fra andre classes, men er litt usikker.

Har ikke kommet så langt at jeg har prøvd dette.

Edit: Det finnes både class-specific powerstones og powerstones som kan brukes av alle.

Min elementalist bruker standard deck, med mest fokus på å påkalle skapninger.

Jeg gjorde en runde med pvp (arena 1v1) i går og vant 3:0 mot en warcaster.

http://www.youtube.com/watch?v=jM6q8Fi5E8k

http://www.youtube.com/watch?v=74ekVOsyEi8&NR=1

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...