Vegar Jansen Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Er du lei av å huske passordet til PC-en din kan dette være løsningen. Les saken her Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kult. Det må jeg teste på bærbaren. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg har prøvd programmet det var svært dårlig, pcen reagerer ikke helt etter oppstarten. Hvis folk alikavel vil prøve det og får samme opplevelse som meg, kjør pcen i sikkerhetsmodus også avinstaler det Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Er vel ganske enkelt å lure dette programmet, ved å holde opp et bilde, for eksempel? Ville nok ikke ha beskyttet überhemmelige statssikkerhets-viktige filer med dette programmet, liksom. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Da er sjansen for at det kommer en Sam Fisher/Solid Snake-kopi å drar deg bort til kameraet absolutt til stede uansett, om det er statshemmeligheter ansiktet ditt beskytter. Selv syns jeg et slikt program høres ut som om det koster mer enn det smaker, da det å huske et passord ikke er særlig vanskelig - i hvert fall ikke hvis det er snakk om passordet for å starte PC'en. Videre tror jeg jeg heller ville fortsatt med å passe godt på utstyret, det er ikke alltid det hjelper å være usedvanlig pen. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Asus har sin egen variant som heter smartlogon. Det følger med som standard på asus laptoper. Funger veldig bra men i litt mørke må man bruke passord. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 funker ikke! Møkkaprudukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg