Asbjørg Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hei! jag trenger nytt bluetooth stereo headsett, men kan ikke bestemme meg... Noen erfaring med disse? http://www.mytrendyphone.no/shop/bluetooth-stereo-headset-37620c2.html Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hei! jag trenger nytt bluetooth stereo headsett, men kan ikke bestemme meg... Noen erfaring med disse? http://www.mytrendyphone.no/shop/bluetooth-stereo-headset-37620c2.html ØØØØØ NEEEIIIII,,kjøå logitech pro vantage,SUPER MIC :D :D Lenke til kommentar
Einride Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hei! jag trenger nytt bluetooth stereo headsett, men kan ikke bestemme meg... Noen erfaring med disse? http://www.mytrendyp...et-37620c2.html Ingen erfaring med dei, desverre, men støttar PS3 i heile tatt A2DP då? Nevnte Logitech Vantage Pro skal visst vere ganske bra om du liker den type headset. Eg har det offisielle PS3-headsettet frå Sony og er veldig nøgd med det. Det fungerar også fint mot både mobiltelefon og PC. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 tja, har bare testet et da og det er ps3 sitt eget så vil nå foreslå det. er ikke så billig, mener det koster 400, men den kan få fireware oppdateringer gjennom ps3'en som er veldig kult pluss det at den er jo tross alt laget for ps3. Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg kjøpte det originale headsettet til ps3 som det er snakk om her.. jeg har ikke fått det til å funke.. Må man gjøre om masse på innstillinger???eller er det bare å koble det til??? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Du må vel gå inn på innstillinger et sted og "pare" headsettet med Playstation ja. Lurer på om det var under Tilbehøøøør kanskjeeee... Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Takk men det har jeg gjort skjønner du:-) men fortsatt funker det ikke.. Men de i butikken sa at det var kun det som trengtes å gjøres.. Men kunne komme tilbake å få igjen penga..mulig det er no feil.. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Og "pairing" var vellykka? Du holder inne power-knappen (var det vel?) til det blinkar blått og raudt? Har du prøvd å kople headsettet til ein mobil (faktisk eit ganske OK headset for mobil til den prisen òg ) for å sjå om det fungerar? Så lenge headsettet er kopla til PS3-en skal du kunne gå inn på accessories settings og velge output device til "Bluetooth headset" eller kva det no står. Har ikkje PS3-en og headsettet tilgjengelig no, difor desse omtrentlege namna på ting ^_^ Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har prøvd alt det,men faktisk ikke på mobilen:-) tusen takk!!!skal prøve jeg!!!:-) Lenke til kommentar
fatboy1455 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Er det noen som vet hvordan jeg får til at headset kobler seg til automatisk når jeg slår det på? Det fungerer fint, men jeg må alltid inn og aktivere det i instillingene. Jeg har et Nokia headset som egentlig er til telefon. Er det et problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå