Gå til innhold

Hvor blir det av Indie games på 360 i Norge?

Anbefalte innlegg

Fordi de kan tjene penger på det, flere gode spørsmål?

Hvorfor ikke Sony eller Nintendo?

Problemet med de fleste tjenester i europa er at selskapet behandler det generelt som en region, men det alltids er ørten lover, regler og selskap som sitter på rettigher (sannsynligvis ikke i dette tilfellet, men f.eks. utleie av filmer m.m.) å forholde seg til. Er det ikke penger å tjene er viljen deretter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg aner ikke hvorfor de ikke har bragt dette til Norden enda.

Men det irriterer meg utrolig mye fordi jeg har lyst å spille "I MAED A GAM3 W1TH Z0MB1ES 1N IT!!!1".

Det er masse spill i Indie butikken som er vert å spille...

De tjener penger på dem også, "I MAED A GAM3 W1TH Z0MB1ES 1N IT!!!1" har solgt over 200 000 eksemplarer.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er et penge problem. Det koster Microsoft 0kr å legge til Indie Games på norsk Marketplace, siden featuren allerede er laget. Alt som trengs er å legge det der. All koding som trengs for at det skal skje er allerede laget, så jeg ser ingen god grunn til å la være å gi oss Indie Games.

Jeg har kjøpt 2 Indie-spill på US-konto. Colosseum og I MAED A GAM3 W1TH Z0MB1ES 1N IT!!!1.

Har lyst på mange andre også, men jeg gidder ikke drive å kjøpe US-poeng.

Om noen her er interessert i US-poeng, så er denne siden veldig bra å handle fra. Du får koden på mail etter ca. 2 minutter: http://www.mmoga.com/Xbox-360/Microsoft-Points/

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Denne featuren burde vi hatt for lenge siden. Skulle likt å hørt konkret hvorfor det ikke har dukket opp. Som tidligere nevnt er det helt håpløst å finne noe informasjon om dette i det hele tatt.

Kanskje Gamer.no kunne prøvd å få et svar på dette i en kort artikkel?

Selv er det flere spill jeg ville likt å prøve gjennom tjenesten, da spesielt Breath of Death VII som er et humoristisk "tilbakeblikk" på oldschool jrpgs.

Lenke til kommentar

Kan ikke gamer.no plukke dette opp å snakke med MS xbox representaten? Slik som det ble gjort i tråden 'om at xboxer var borte fra hyllene'. Hvis det er i Sverige, kan det ikke koste mye å få det på plass i Norge også.

Slenger meg på denne. Som journalister bør dere prøve å ta tak i ting som dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...