Ghaundan Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Fordi de kan tjene penger på det, flere gode spørsmål? Hvorfor ikke Sony eller Nintendo? Problemet med de fleste tjenester i europa er at selskapet behandler det generelt som en region, men det alltids er ørten lover, regler og selskap som sitter på rettigher (sannsynligvis ikke i dette tilfellet, men f.eks. utleie av filmer m.m.) å forholde seg til. Er det ikke penger å tjene er viljen deretter. Lenke til kommentar
LarsenX Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg aner ikke hvorfor de ikke har bragt dette til Norden enda. Men det irriterer meg utrolig mye fordi jeg har lyst å spille "I MAED A GAM3 W1TH Z0MB1ES 1N IT!!!1". Det er masse spill i Indie butikken som er vert å spille... De tjener penger på dem også, "I MAED A GAM3 W1TH Z0MB1ES 1N IT!!!1" har solgt over 200 000 eksemplarer. Lenke til kommentar
Perborten Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Larsenx, problemet er at de har det. I Sverige har de indie games. Muligens fordi 360 er umåtelig mye mer populær der enn her. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Tror ikke det er et penge problem. Det koster Microsoft 0kr å legge til Indie Games på norsk Marketplace, siden featuren allerede er laget. Alt som trengs er å legge det der. All koding som trengs for at det skal skje er allerede laget, så jeg ser ingen god grunn til å la være å gi oss Indie Games. Jeg har kjøpt 2 Indie-spill på US-konto. Colosseum og I MAED A GAM3 W1TH Z0MB1ES 1N IT!!!1. Har lyst på mange andre også, men jeg gidder ikke drive å kjøpe US-poeng. Om noen her er interessert i US-poeng, så er denne siden veldig bra å handle fra. Du får koden på mail etter ca. 2 minutter: http://www.mmoga.com/Xbox-360/Microsoft-Points/ Endret 12. juni 2010 av Amored Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Denne featuren burde vi hatt for lenge siden. Skulle likt å hørt konkret hvorfor det ikke har dukket opp. Som tidligere nevnt er det helt håpløst å finne noe informasjon om dette i det hele tatt. Kanskje Gamer.no kunne prøvd å få et svar på dette i en kort artikkel? Selv er det flere spill jeg ville likt å prøve gjennom tjenesten, da spesielt Breath of Death VII som er et humoristisk "tilbakeblikk" på oldschool jrpgs. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Det hadde vært flott med en avklaring ja. Arkedo-serien(Jump, og det kommende Pixel) ser koselig ut. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Pixel er vel allerede ute? Jeg har i alle fall spilt det på US-konto. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Pixel er vel allerede ute? Jeg har i alle fall spilt det på US-konto. I stand corrected. Jeg så noen videoer av det på youtube, og beskrivelsene fikk det til å høres ut som om spillet ikke hadde blitt lansert. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ok Pixel er i alle fall genialt. Har veldig lyst til å kjøpe fullversjonen. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Kan ikke gamer.no plukke dette opp å snakke med MS xbox representaten? Slik som det ble gjort i tråden 'om at xboxer var borte fra hyllene'. Hvis det er i Sverige, kan det ikke koste mye å få det på plass i Norge også. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Kan ikke gamer.no plukke dette opp å snakke med MS xbox representaten? Slik som det ble gjort i tråden 'om at xboxer var borte fra hyllene'. Hvis det er i Sverige, kan det ikke koste mye å få det på plass i Norge også. Slenger meg på denne. Som journalister bør dere prøve å ta tak i ting som dette. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kanskje ikke rette tidspunkt å spørre siden E3 er igang? Men dere kan jo legge inn en tråd i tilbakemelding og refere til denne tråden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Slettet ett innlegg som var det man kan kalle et "dårlig bidrag" til debatt, og ett som svarte på dette. Retningslinjene er der for å følges, såpass regner jeg med at dere vet alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå