ithouls Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Har hatt denne printertypen i ca 3 måneder. Har fungert veldig bra frem til nå. Når jeg prøver å skrive ut for jeg bare melding om at den ikke finner svart blekkpatron. Har tatt ut og satt inn patronene flere ganger uten at det blir noe bedre! Noen andre som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 har du prøvd og bytte patron? sette inn en ny altså kanskje den er tom :smile: Lenke til kommentar
lodott Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Har samme printeren.. men det kan virke som om det er blekkpatronen det er noe i veien med hos deg.. Du kan jo forsøke å rense den.. selv om det egentlig ikke er til å anbefale... Kjøp en ny en og test med den... Lenke til kommentar
ithouls Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Den er ikke tom i hvertfall. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 jeg vil tro at blekkpatronen har tørket ut, det skjer av og til vis printeren står lenge uten å være i bruk.. test med en ny blekk patron. Lenke til kommentar
knut Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Prøv å rens patronen (ved kontaktområdet bak på patronen) Lenke til kommentar
ithouls Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Vil ikke kalle 4-5 dager lenge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå