mcgroven Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ryktene er sanne, og vi har allerede sett spillet i aksjon. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 gode nyheter på en trøtt og trist mandag altså ser frem til sniktitten deres og for å se kosen spillet ser ut. har bare hatt LBP noen uker nå, men elsker det for alt det er verdt. Lenke til kommentar
Discosmurf Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Dette er helt forferdelige nyheter.. Istedetfor å sitte oppe til langt på natt i tre-fire dager i strekk for å pusle sammen ett enslig brett, forventes det nå at vi skal lage hele spill. Det kommer til å ødelegge mitt sosiale liv, døgnrytme og psykiske helse! JEG GLEDER MEG! (men selvfølgelig bare hvis det er 100% baklengskompatilbelt med LBP1 og all DLC'en) Endret 10. mai 2010 av Discosmurf Lenke til kommentar
Discosmurf Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hentet fra http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=21162112&postcount=214 : Media Molecule loves that a lot of user-created levels in LBP1 were homages to classic games and laments that so many manipulations of the creation tools were necessary to do them. Sackboy won't need to be "hidden behind the curtain" when you make games with LBP2. Dette er nå egentlig noe av det som er litt av sjarmen med LBP, mener jeg: Å se folk tappe inn i den lille ingeniøren i seg. Det er ofte det som imponerer meg med enkelte brett, at designeren har tenkt utenfor boksen og brukt toolsa til å skape noe nytt og annerledes som folk kanskje ikke trodde var mulig. Endret 10. mai 2010 av Discosmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå