lolibox Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hai, Kan jeg bruke denne kabelen på 360n min? Jada, jada, jeg vet den er til PS3, men jeg kan vel bruke den på xboxen også? Har ikke lyst til å betale 5-6 hundre kroner på HDMI kabelen fra microsoft.. Lenke til kommentar
Mr. Merry Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Du trenger ikke kjøpe den fra Microsoft, en vanlig hdmi-kabel fungerer Lenke til kommentar
lolibox Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Du trenger ikke kjøpe den fra Microsoft, en vanlig hdmi-kabel fungerer Ok, takk Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hvor fant du den kabelen og til hvilken pris? En HDMI-kabel som kan rotere kunne vist seg kjekt ved senere anledninger. Forøvrig er HDMI-kabler universale. Alle fungerer med alt, ihvertfall Xbox 360s HDMI 1.2. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Og for å være ekstra hjelpsom kan det lønne seg å huske på at en billig HDMI-kabel er like bra som en dyr, siden det er snakk om digitale signaler som ikke får blitt dårlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå