The Minion Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hei Sitter her med en level 80 druid, den er balance spec nå. Skal starte med feral for pvp, men før jeg starter å farme honor lurer jeg på om jeg heller skal levele opp warlocken min og spille med den (Den er level 68) Hva er morsomst å spille med? Noen som har en warlock eller druid som kan si litt, er ganske ny når det gjelder PVP. Og hvis warlock, hva slags spec? Takker på forhånd for svar som vanlig Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Siden warlocken din er level 68 så vet du vel hvordan warlock fungerer. Det er ingen som kan bestemme hva du synes er morsomst, så du får vel bare prøve deg frem. Respec druiden og spill litt på den, og levle warlocken og spill litt på den. Variasjon er vel alltid gøy Lenke til kommentar
Kælven fra Dala Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) En venn av meg spilte feral druid en stund, han hadde ikke noe bra gear eller mye skills, men han hadde det kjempe gøy Selv ville jeg anbefalt lock, pga. det er gøy og er en del av de beste compsa atm. og i Cataclysm så får de helt sjuke ting Men det er opp til deg! Endret 9. mai 2010 av Kælven fra Dala Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Ok, takk for svar Noen som har en feral, som spiller PVP? Jeg synes det er ganske vansklig å stunlocke, i den grad feral kan det =) Jeg er ganske noob i pvp, så lurer på hva slags rotation man bruker i feral. Er det noen rotation? Lenke til kommentar
Kælven fra Dala Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Bare for å nevne det, han spilte feral PvP Endret 9. mai 2010 av Kælven fra Dala Lenke til kommentar
H4xxm4n Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ok, takk for svar Noen som har en feral, som spiller PVP? Jeg synes det er ganske vansklig å stunlocke, i den grad feral kan det =) Jeg er ganske noob i pvp, så lurer på hva slags rotation man bruker i feral. Er det noen rotation? Ikke noe problem med stunlocks med feral, du må bare time det litt ok. En del trening så går det bra :-) Feral droods har syk bleed damage, så du går rett forbi armor til alle klasser, f.eks. er plate armor ubrukelig mot bleed dps din. Og infected wounds fungerer bra for kiting, samtidig som feral charge er en bra gap closer. Ikke like bra på stunlocks som rogue, men stort sett mer enn nok. I PvP har du egentlig ingen rotation, ingen situasjon er identisk, så du må avpasse det alt ettersom. Lenke til kommentar
Vrecje Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Et tips kan være å besøke www.wowwiki.com, søk på druid eller warlock og se etter tactics pvp. Mye nyttig der, selv om noe kan være utdatert. Har selv en affliction lock, de har mye snacks til pvp. DoTs ftw! Lenke til kommentar
Penvey Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Feral Druid har jo (akkurat som rogue) den råeste egenskapen i hele WoW (med god margin)... Du kan bli usynlig for fienden. Lock er også mye moro, sette fyr på folk blir aldri kjedelig. Uansett må du opp på minst 4.5K GS for å få fart på sakene i BG/WG disse dager siden folk flest har ganske bra gear nå, men det er moro når du kommer så langt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå