ASDASDKL2131 Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Har du ikke noe annet å gjøre enn og reklamere for Catch-Gamer? http://forum.hardware.no/search.php?search..._author=Lhadnir Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 LOL! Dette minner meg om Yeees lanseringen... Athelas Lenke til kommentar
Persan Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Dette blir for dumt Lhadnir!! :o Gleder med foresten til å se Hilt på Farmen.... Hehe... Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg sitter i dag på Telenor ADSL, og er dritt lei - så vare jeg innom www.catchcom.no for å se litt.. Jeg så at Catch har ADSL linjer som faktisk er laget til Online gaming.. Catch har tom. Servere til div. spill feks : -Cs -BF1942 -Spearhead -Dod osv. Hjemme siden til Catch's gaming community er www.catchgamer.no - Sjekk det ut For 10 dager siden så hadde du Catch linje. Nå har du telenor. Hvorfor byttet du? Var ikke Catch bra? Lær deg å skriv bedre norsk også. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Spøk til side... Håper dette ikke er fremtidens markedsføringskanal. Det er en uting å reklamere maskert på internettfora... På den ene siden vil det svekke den generelle troverdigheten på forumet, og det vil jo komme en strøm av slike gjennomsiktige reklametricks. Men på den andre siden er jo "word of mouth" kanskje den viktigste markedsføringsmåten, så dette er kanskje uungåelig. Men uansett håper jeg at dette ikke blir den nye standarden. Athelas Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 "For 10 dager siden så hadde du Catch linje. Nå har du telenor." Haha. Hvem i huleste ville fine på noe sånt. Dette blir for dumt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 :lol: Han er hemmelig ansatt i Catch, og dei sliter sånn med kunder at han må drive "skjult" reklame for dei Nei seriøst.. Korfor holde på slik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå