Mrwax95 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hey! Når jeg går inn på youtube kommer det på arabisk ellr no?!! WTF ???????? ???????? – ????? ?? ????????????, ??? ? ?????? ? ???? ??????? ???? ?????? ? ?????????? ?????? ???????, ??? ?? ?????? ?? YouTube ? ????????? ?????. ????????, ???? ?? ???????? ????? ? ?????????, ???? ????? ???????? ? ??????? "???????? ????????" ?????? ?????? ? ?? ??????? ????????? ??????? ????? ??????. ???? ?? ?????? ???????? ???? ????????, ??????? ???????????? ?????? ?????????????, ????????? ???? ????????? ???????. HVORDAN FJERNER JEG DETTE?! :S JÆÆÆVLIG IRRITERENDE ! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 En skulle jo tro at det var noen språkinnstillinger man kunne rote med hos YouTube, men jeg fant ingenting på min egen profil som lot meg skifte noe språk. Det eneste tipset jeg da kan gi er å lime inn det meste av det du ser inn i Google Translate og prøv å finn frem til noe. Alternativt kan man jo tolke dette som at russerne invaderer Norge, men jeg tror ikke den teorien får noe særlig fotfeste. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Nederst på forsiden ved siden av kopirettighetsmerket, trykk linken hvor det står "????: Pycc???", velg norsk. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Null problem. Om det reverterer tilbake til russisk, så kan det være en mulighet å bruke følgende link Endret 9. mai 2010 av Miles Teg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Flyttet til en mer passende kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå