Gå til innhold

Den store Supreme Commander tråden

Anbefalte innlegg

Er det flere supreme commander/forged alliance fans her?

Tenkte å begynne med å diskutere taktikker å ta ut experimental units på.

slik som fks "hva er den mest effektive måten å bekjempe TZAR på"

Eller hva som helst som man har på hjertet ang.dette spiller(eller oppfølgeren,for de som liker denne.)

SupCom 1 er supert.Annet er det ikke å si.Masse mods å få også--

Noen flere som er enig at et overlegent flyvåpen med masse tech 3 bombere og jagereskorte lett uklasserer marine eneheter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Supreme Commander er overlegent det beste strategi spillet! etter man har spilt dette blir alt av command and conquer kjedelig og for primitivt :p

Spilte dette på Lan engang og endte med en match på over 2døgn i strekk :p

Lenke til kommentar

Har prøvd Supreme Commander men syns ikke det var noe særlig. Ble ekstremt mye turtling og syns forsvar var alt for kraftig sammenlighet med enheter. Er vel kanskje jeg som bare fikk dreisen på det :p

Må bare vite ka man skal angripe med :p Er en stund siden eg har spilt det no! men mener og huske at det ikkje er jo Defense som klarer og ta rekkevidden på de størte slag skipene! samt tactical submarine eller ka de heter!

mangen nasty måter og ta motstanderen på :p men om man alle er dreven i spillet tar en match ganske så laaaang tid!

Lenke til kommentar

Det blir endel turtling,mye pga at det tar laang tid å bygge seg opp en stor nok produksjon av spesielt mass(metall)og at fienden(dvs AI)angriper deg kontinuerlig.Det er store muligheter for turtling ja,men ikke for evig.Selv om man kan kontre nukes,krysseraketter og generell art.bombardering en stund så er det ting som krever litt mere arbeid en bare å sitte i sin overdimensjonerte superbase og bare ta i mot hvasomhelst,ting som flyvende experimental units,eller tec 3 artilleri som bryter ned sjoldene dine på 1-2 min.Tek 3 Battleship blir også nevnt her som en av de enhetene man ikke har rekkevidde nok til å kontre med stasjonært baseforsvar.Det stemmer.Kontre dem med tek 3 bombere og jagereskorte(viktig!) da de skipene ikke har noe særlig anti-air.som regel kommer dataens båter uten noe særlig eskorte.Jeg pleier også å ha 3-4 battleships i forvar utenfor navalyarden hvis jeg har bygget det da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...