Captain Slow Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Hei godtfolk! Jeg har lyst på et racing-spill, og har lenge tittet på de overnevnte titlene. Men hvem av de skal jeg velge? Noen tips? positive/negative sider ved spillene? Etter å ha spilt demoene heller jeg mer mot Shift for øyeblikket, men jeg er helt åpen for innspill. Takker for alle svar. Endret 10. mai 2010 av Magnus. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Det kommer litt an på, egentlig. Personlig liker jeg GRID bedre enn NFS:Shift, men jeg spiller begge med jevne mellomrom. GRID er ikke fullt så realistisk som Shift, men det *føles* realistisk allikevel. Fokus er åpenbart på at det skal være GØY å kjøre bil i begge spillene, men GRID gjør den jobben bedre. Kort og svært forenklet: Hvis du vil ha action og moro, velg GRID. Hvis du vil ha litt mer realisme og et fantastisk cockpit-view, velg Shift. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg vil ha litt realisme ja, likte ikke feelinga på GRID. Noen flere som har noen innspill? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Forza Motorsport 3 er vel det ultimate bilspillet ute pr idag? Har ikke spillet men bare demoen i seg selv var mind blowing synes jeg... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Er vel ganske få spill som heller mest mot realisme. Er som regel litt arcade de fleste. Men noen som jeg liker og som jeg vil anbefale å teste demoene til er: Project Gotham Racing 4 Test Drive: Unlimited DiRT 1 og 2 Motorstorm 1 og 2 Midnight Club: LA Burnout: Paradise Kanskje FUEL kan være verdt en titt også. Også kommer Blur og Split/Second nå senere i mai som kan være verdt å følge litt med på Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Av Grid og NFS Shift ville jeg ha valgt Shift men hvis du vill ha det beste spillet i sjangren er det ingen som tar Forza Motorsport 3 Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg har bare ps3, så blir nok ikke Forza desverre. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Okei trodde du hadde begge siden du posta i felles-delen men siden du kun har PS3 så er det vell ikke så veldig mye for tiden så da blir det nesten å anbefale Shift av de to Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ville tatt Shift, jeg hadde Shift til PS3 og med Logitech G25 gjorde det lettere å velge mellom Grid og Shift fordi i Grid så er det for smale veier mener jeg hehe Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Okei trodde du hadde begge siden du posta i felles-delen men siden du kun har PS3 så er det vell ikke så veldig mye for tiden så da blir det nesten å anbefale Shift av de to Ahh, skjønner. Jeg la det i felles, siden det er multiplattform-spill, så ville høre med alle, og ikke bare de som er på Sony-forumet. Tror nok det blir Shift, tusen takk for alle svar. Har også et gammelt logitech-rett liggende hjemme, så det blir stas å få kobla opp det også engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå