mcgroven Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Velkommen til Shanghais underverden. Her blir du enten veldig rik eller veldig død. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenofnor Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Synes dette høres veldig interessant ut! Det første spillet hadde sine lyspunkter, men irriterte meg grønn over kontrollene og den kunstige intelligensen. Jeg gleder meg til å teste dette ut i co'op! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Ser ut til å bli et spennende spill dette. Gleder meg til anmeldelsene kommer. Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Dette er faktisk spillet jeg venter mest på akkurat nå. Jeg digget historien i det første. Lynch og Kane er så kule at de fortjener en oppfølger. Kane FTW!! Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Dette så da ut som et snasent spill:D Løper og kjøper om anmeldelsen deres gir thumbs up Lenke til kommentar
Santar Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Nå ble jeg litt forvirret her. Ifølge artikkelen er "Arcade Mode" en modus hvor en kan spille alle mp modusene mot ai. I traileren dere har i artikkelen virker det som Arcade mode bare er en av mp modusene. EDIT Nevermind, fant svaret på en annen nettside. "Arcade mode is a single-player version of the "Fragile Alliance" online multiplayer mode." Endret 10. mai 2010 av Santar Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 dette blir dritfett, spesielt coop . i coopmoden må det være utrolig irriterende å bli drept av "lagkamerater" rett før finish Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Fikk denne go'saken i postkassen i dag. Ikke at det spiller noen rolle, jeg får ikke lov til å spille dette før på fredag alikevel. Jeg skal beherske meg, og i stedet for å hyle og banne og komme med usakligheter, vil jeg istedet sende en liten bønn om at Steam vil brenne i helvete. Jeg visste at jeg skulle valgt 360-versjonen istedet. :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå