Gå til innhold

HTC HD Mini VS Legend. Windows mobile fremdeles like lite politelig?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Sitter å tenker tanken på å kjøpe ny mobil snart. Står egentlig mellom HTC HD Mini og Legend. Men har litt blanda føleser om windows på mobilen etter tidligere erfaringer.

Er noen som har noen erfaringer med windows mobile 6.5(.3) her? Er opplegget fremdeles slik at mye informasjon forsvinner og klokka nullstiller seg om man er borte noen netter og uheldig vis har glemt igjen laderen?

Kom gjerne med synspunkter på hva dere ville ha valgt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke erfaring med å gå uten strøm lenge, men jeg har kjørt den så tom at skjermen ikke blinker engang, og har ikke mistet noe informasjon i det hele tatt..

Såvidt jeg vet stiller klokken seg etter nettet, ettersom jeg ikke har stilt klokken selv noen gang.

Jeg har en HD2 og må si meg imponert over hvor stabilt det er, mye mer stablit en iPhone 3G (selv om det er en veldig anderledes telefon). Er også veldig spennende med Sense UI (kun HTC telefoner har det, hvis du ikke viste det fra før).

Hvis du er proffbruker, bør du få deg en HD Mini, men er du ute etter en mobil du skal spille på og installere nye apps, bør du får deg en Legend, siden Windows Marketplace ikke har driten å laste ned...

Jeg vil anbefale å vente til Windows Phone 7 kommer ut sent på året/tidlig neste år, men hvis det haster, får du kjøpe deg en Legend/HD Mini.

Svart på hvitt: Du trenger ikke å være redd Windows Mobile 6.5, det er kjempe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...