OHJohansen Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Samsungs nye flatskjermer har blitt godkjent av Canal Digital for satellittbruk. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Kan jeg bruke denne CAM på min Samsung LE40B755U1WXXE og få inn alle Canal Digital sine parabolkanaler? Er abonnent hos CD. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Tror ikke LE40B755 har DVB-S mottaker. Ellers kunne de kanskje nevnt hvor vanskelig det er å få registrert en slik cam hos CD! Kan kun gjøres hos forhandlere av kabel-tv, og de er det ikke mange av. Tragisk. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Canal Digital har helt sikkert laget en slags liste på hjemmesiden sin over hvilke TV-er som er godkjent for bruk med parabol sånn som RiksTV har hatt i en evighet nå. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Dårlig overskrift. Denne kunne dere lett ha byttet ut med: Dere som har canal digital sine dekodere, kan nå kaste dem. Tviler veldig på at mange av oss med feks dreambox vil kaste den pga at Samsung har kommet med en skjerm med innebygget cam modul. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Dårlige emnetitler er bare å bil vandt til når det kommer fra disse artikkeltrådene. De er vist hevet over alle forumets regler om at en emnetittel skal være informerende om innhold osv. Som regel er nemlig artikkeltrådene sine emnetitler nemlig det stikk motsatte. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Har dere fått svar på om opptak er mulig over sattelitt? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Så jeg slipper satellittmottaker med harddisk, men må ha ekstern harddisk istedet. Serieopptak fungerer sikkert også kjempebra. Takk for det.... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Dette må da gjelde for 5% av befolkningen. Kaster da ikke min multimeida-Dreambox for å kunne bruke fjernkontrollen og menyene til tvn! Har jo universalremote også.. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Det ser ut som hver og en av dere tror samsung lager tv KUN for dere. Flertallet vil nok sette pris på muligheten til å slippe en boks på hylla, og en remote mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg