Gå til innhold

RAM-brikke inn i trådløst hull???!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, fikk høre at man kan kjøpe RAM-brikker man kjøper hvor man putter det inn i det koblingen man setter inn trødløskoblingen, er det sant??

Har noen tips hvor jeg kan kjøpe det???

Takker for alle svar!

Huh? Forklar litt nærmere: "hvor man putter det inn i det koblingen man setter inn trødløskoblingen" er hen..?

Lenke til kommentar

HOLD KJEFT FORBASKA MISFOSTER :evil::evil::evil::evil::evil::evil: .

Så..... la meg forklare litt bedre :) :

Det er en sån ingang som man bruker til et trådløst nettverk, og da setter man en sånn kort i et ingang, og det er samme ingang jeg mener nå. går det ann å sette inn en slags type med RAM der?

Jeg har Olivetti-serien

Lenke til kommentar

hør her gutt jeg hadde samma holdningen som deg og det funker ikke du må være hyglelig og seriøs og han bare kødda litt og det er ikke verdens ende hvis du klikker ofte så ta deg en dusj og det hjelper og god sommer ps og det var litt dumt spørsmål no bad felings

Lenke til kommentar

Egentlig forstår jeg ikke spørsmålet helt, men jeg kan jo komme med et par svar, og hvis jeg er heldig kanskje det er svaret på sprøsmålet.. :D

1. Man får PC-card minnekort-lesere. Dv.s at man kan lese minnekotene fra digitale kameraer ved å sette minnekortet i leseren som igjen står i PC-card proten på PC'n. (PC-card porten = PCMCIA)

2. Trådløse minnekortlesere har jeg ikke sett til salgs noen plasser, men det er ikke usansynlig at det finnes. (Er i hvertfall en genial idè)

3. USB minneplugg (USB thumbdrive, USB flashdisc) finnes og er lett tilgjengelige. De er lette å ha med seg og man er forsåvidt ikke "trådløse" selv om man kan ta de med seg. (Man må jo plugge de inn for å bruke de)

Traff noen av svarene?

Kom til å tenke på noe:

Jeg har Olivetti-serien

Gikk ikke Olivetti's PC-avdeling konk midt på 90-tallet? (Var ikke PentiumPro noe av det siste de leverte?)

PS: Stokk om bokstavene i An Olivetti computer

Lenke til kommentar
HOLD KJEFT FORBASKA MISFOSTER :evil::evil::evil::evil::evil::evil: .

Nyyyydelig innstilling. Den der skaffer deg nok masse flott hjelp ...

PS : du kan også putte tannkrem under tastene på tastaturet for å få et litt mer "mykt" touch på tastaturet :lol::lol:

Så..... la meg forklare litt bedre :) :

Det er en sån ingang som man bruker til et trådløst nettverk, og da setter man en sånn kort i et ingang, og det er samme ingang jeg mener nå. går det ann å sette inn en slags type med RAM der?

Jeg har Olivetti-serien

Olivetti må da ha gått konk for mange herrans år siden ... må være lenge før trådløst nettverk ble i det hele tenkt på. Hvordan ser denne berømmelige kontakten ut? Hvor er den plassert? Er det en bærbar maskin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...