VEH_InnleggNO Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 På vandring i vakre omgivelser. Se filmen nå Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Oj det der så lekkert ut! Håpe det er noe mindre bugs en i Gothic 3... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Det ser absolutt pent ut. Håper bare det blir en spennende og interessant verden å utforske. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 hmmm kan ikke nekte for at det ikke så utrolig vakkert ut, men har forsatt dårlige minner fra gothic 3, men dette skal eg nok vurdere. lite spørsmål då, er det noen sammenheng med historien så eg bør spille gjennom gothic 1,2 og 3? Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Har ikke de tidligere gothicspillene vært i 1.person? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Har ikke de tidligere gothicspillene vært i 1.person? Absolutt ikke Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Den stranda der var mistenkelig lik settinga i Risen. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Tipper det ikke ser like pent ut på xbox, sammenlignet med hardware til en pc. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Holder på med 3ern nå, og må si det er kanskje er det beste impulskjøpet jeg har gjort på lang, lang tid (lå i 99,- kurven ved kasssakøen på Lefdal). Så neste nå blir nok Risen, så eventuelt firern (selv om det er et annet studio som utvikler?). Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Den stranda der var mistenkelig lik settinga i Risen. Haha, ja du sier noe der. Må innrømme at det der var meget visuelt tilfredsstillende, hvis hel spillet ser slik ut er det intet mindre enn imponerende. Og siden jeg slett ikke har noen dårlige minner fra Gothic 3 så kan det se ut som dette blir nok et must have spill. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Er Gothic 4 et joggespill? Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Endelig nextgen engine i Gothic serien. Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Husk at dette ikke er utviklet Pirahna Bytes, men Spellbound. Det er fortsatt JoWood som gir ut serien, og som vanlig med JoWood-spill, anbefaler jeg å vente et års tid (!) før anskaffelse av spillet. JoWood-spill er sykt buggy Gi heller Risen en ny sjanse - som er utviklet av Pirahna Bytes og for meg er det ekte Gothic 4 :-) Endret 10. mai 2010 av Xolan Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det såg no pent ut, og eg likar sjangeren, so det blir spennande å sjå kor bra dette blir. Men, eg meinar det blir feil å basere forventningane på dei tidlegare Gothic-spela, sidan dette kjem frå ein heilt annan utviklar. Hadde det vore opp til meg, skulle dette spelet berre heitt "Arcania". Men ein kan no håpe at dei nye utviklarane har latt seg inspirere av namnet. Eg er einig med Xolan, det er Risen som er den ekte oppfølgjaren til Gothic 1-3 for meg òg. Kay Lenke til kommentar
Yngvar_InnleggNO Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Husk at dette ikke er utviklet Pirahna Bytes, men Spellbound. Det er fortsatt JoWood som gir ut serien, og som vanlig med JoWood-spill, anbefaler jeg å vente et års tid (!) før anskaffelse av spillet. JoWood-spill er sykt buggy Gi heller Risen en ny sjanse - som er utviklet av Pirahna Bytes og for meg er det ekte Gothic 4 :-) Som du sier, er det JoWood som gir ut serien, og er vel da ikke dem som forårsaker bugs? Bugs er utviklerens skyld når det tross alt er de som skriver koden, og Gothic serien har ikke akkurat vært bugfri når Piranha Bytes holdt på med den. Så det høres litt merkelig ut at du beskytter utvikleren av buggy spill, og skylder på utgiveren. Jeg har igrunn ikke spilt noen andre av JoWoods spill, så jeg kan ikke uttale meg om mengden bugs i andre enn Gothic spillene. Det jeg liker minst med Gothic serien, er grusom animasjon, og den ser det ut som at Piranha Bytes har tatt med seg videre til Risen, sammen med et par andre dårlige kvaliteter. Spellbound ser ut til å vite litt bedre hva de driver med når det gjelder animasjon utifra det jeg har sett så langt. JoWood utsatte forresten utgivelsen av Gothic 4 fra 2009 til 2010 for å gi Spellbound mer tid til å finpusse spillet, så forhåpentligvis kvitter de seg med de verste bugene før spillet slippes ut. Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ser bra ut. Men tror ikke det slår oblivion. Ingen gjør det Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kamp animasjonene i den første traileren imponerte meg ikke nevneverdig, gjenstår å se om de klarer å faktisk lage en ålright hoppe-animasjon denne gangen! ^^ Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Vakker grafikk, håper gameplay holder på samme nivå har ikke prøvd de andre gothic spillene dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå