TST Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Fem kritikerroste spill skal deles ut. Les hele saken Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Det er egentlig bare til å sende et spill i posten til meg nå syns jeg Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Dette hadde vært supert å teste på det nye lerretet mitt *hint hint* Endret 7. mai 2010 av Kenichi-san Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 oooo nice premie, hadde virkelig gjort det godt i xbox sammenlingen. synes dette er en flott premie for min første trekning vunnet Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Kunne dere ikke mekket sammen en litt mer talentbasert konkurranse heller? Kunne vært hva som helst. Lag en tegning med Alan Wake-motiv, ta et bilde av noe som minner om noe fra spillet eller noe slikt. Disse trekningene er så tilfeldige og kjedelige. Men det er kult at dere vil dele ut gaver til folk uansett Lenke til kommentar
Baldrick_InnleggNO Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Krysser fingrene =P Elsker Gamer.no! Skjer altid noe gøy. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Da prøver vi en gang til, er vel bare gang nr 923 som en prøver seg på disse konkuransene Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Kunne dere ikke mekket sammen en litt mer talentbasert konkurranse heller? Kunne vært hva som helst. Lag en tegning med Alan Wake-motiv, ta et bilde av noe som minner om noe fra spillet eller noe slikt. Disse trekningene er så tilfeldige og kjedelige. Vi har gjort slike kreative ting før, men syns det passer bedre til litt heftigere og eksklusive premier. Noen eksempler: http://www.gamer.no/artikler/29509/lykkelig-vinner-av-drommetur/ http://www.gamer.no/artikler/13368/disse-fikk-betatilgang Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Da satser jeg på at jeg vinner enda en premie Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 *fingers crossed* Nok en gang, kudos for lekre premier! Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Har bestilt collector edition selv men bruttern trenger dette siden han er short on cash. kryssser fingre og ben! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Har dere noe system for å forhindre at samme person sender inn 100svar med forskjellige epost-adresser? Lenke til kommentar
Kealvis Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Dette er den tredje Alan Wake konkurransen jeg er med i. Kan det gå galt? B) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Hadde det ikke vert bedre for alle om gamer.no bare hadde latt brukere vert med på konkurransen? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg vil tro det utelukkende hadde vært bedre for brukerne, ikke alle. Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Håper jeg vinner Lenke til kommentar
hÆn dEr Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Håper jeg ikke vinner, for da ryker eksamenslesningen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Hadde vært gledelig å vinne denne gangen. Har ikke bestilt enda, men dukker det ikke opp en mail på mandagen vet jeg hva jeg skal gjøre. Lykke til, alle sammen! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Håper jeg vinner! Lenke til kommentar
Yoose Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Hva med de som har bursdag den 14? Er vel bare naturlig at vi blir trukket ut?? :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå