Patriot Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Har syslet litt med en side og lurer på om folk har noen kommentarer eller tips til siden. Det er stort sett bare layouten som er klar, ingen av sidene eller noe er ferdig. Teksten (sangen) på forsiden skal også vekk, var bare noe jeg fyllte inn midlertidig. Adressen: http://home.no.net/krutt2/testweb/ Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Smokin' :wink: Likte fargene Fin dame (det lille vi kunne se av henne var veffal bra :wink:) Framen med teksten i kunne vært litt større, i hvertfall i høyden Litt vanskelig å få øye på scrolleren Savner en større "hovedlogo" Lenke til kommentar
adyton Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 najs eneste er høyden, blir litt knortet å bruke siden hvis det skal være en del tekst. Veldig fint design det :wink: Lenke til kommentar
Patriot Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Takk for tilbakemelding og tips, når har jeg gjort iframen større i høyden, ble det muligens litt for høyt oppe nå? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Ganske stilig, og reint design. Einaste eg kunne tenke meg er at du lager iframen litt breiare (gjerne utvide litt mot venstre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå