Gå til innhold

Slik er iPad etter tre uker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei -

Når det gjelder Paypal og iTunes er jeg litt usikker på hva praksis er i dag. Den kontoen jeg bruker har vært knyttet opp mot Paypal i en god del år, og det kan hende at Apple har lukket denne muligheten i dag.

Når det er sagt, må vi jo se hva vi kan få til :) I forhold til din amerikanske Paypal-konto, hvordan får du overført penger til denne?

For hvis du har koblet opp et norsk bank-/kredittkort vil det ikke fungere. Jeg har selv en norsk og en amerikansk paypal-konto, og når den amerikanske Paypal-kontoen er tom overfører jeg penger fra min norske til min amerikanske konto, slik at det alltid er penger der.

Lenke til kommentar

Ipad har tydelighvis uante bruksområder.....

Fra artikkel: "Min kone og jeg har også tatt med iPad-en i senga noen ganger. Uten at jeg skal begynne å legge ut om våre sengevaner kan jeg godt si at iPad ikke er noen perfekt sengekamerat. I hvert fall ikke for flere. For uten et stativ av et eller annet slag blir det kronglete å plassere den uten at det blir ubehagelig for i hvert fall en av partene."..... NO FURTHER COMMENTS....

Lenke til kommentar

Hei Marius. Min amerikanske paypal-konto ble opprettet i ens ærend i forrige uke. Prøvde akkurat det du sa, men det virket umulig å få betalt noe som helst med den kontoen (selv om det var penger der) uten at kontoen var knyttet opp til en bankkonto eller et kredittkort.

Så da tipper jeg at det ikke går lenger.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne likt se tester av konkurrenter i "fjøl-markedet". For meg virker Ipad som nok et overhypa produkt fra Apple som blir overmarkedsført av lettlurte journalister. Alle alternativene som jeg har lest om overgår Ipad på de fleste områder, bare ikke på å knytte seg til Itunes og andre Apple-monopolistiske produkter.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne likt se tester av konkurrenter i "fjøl-markedet". For meg virker Ipad som nok et overhypa produkt fra Apple som blir overmarkedsført av lettlurte journalister. Alle alternativene som jeg har lest om overgår Ipad på de fleste områder, bare ikke på å knytte seg til Itunes og andre Apple-monopolistiske produkter.

Vi venter i spenning på hva HP (med sin Slate) og andre får til, men foreløpig er det ikke mange konkurrentene på markedet i dag. Vi skal selvsagt teste også konkurrentene når disse blir tilgjengelig :-)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...