Petterbazza Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hei. Jeg og en venn skal spille sammen, og tenkte bruke ventrilo så vi kunne snakke sammen mens vi spiller, men har ikke noe server å være på. noen som kunne ha hjulpet oss? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Tja, om dere bare er to kan dere bruke skype? Gratis og krever ingen server. Kvaliteten på samtalen er også relativt bra hvis den som hoster har god linje. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Skal få opp 100 slots mumble server for Fortress Gamer i dag tenkte jeg, så dere kan jo eventuelt bruke den senere. Lenke til kommentar
Petterbazza Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Skal få opp 100 slots mumble server for Fortress Gamer i dag tenkte jeg, så dere kan jo eventuelt bruke den senere. mumble er det det samme som ventrilo? Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ja og nei. Er et "voip-program" på lik linje med Ventrilo, men med bedre lydkvalitet, flere funksjoner, støtter linux og i tillegg er det litt billigere Eneste problemet er at siden jeg skal bestille serveren fra er bugged så jeg får ikke registrert meg. Lenke til kommentar
Petterbazza Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Ja og nei. Er et "voip-program" på lik linje med Ventrilo, men med bedre lydkvalitet, flere funksjoner, støtter linux og i tillegg er det litt billigere Eneste problemet er at siden jeg skal bestille serveren fra er bugged så jeg får ikke registrert meg. ok=) blir hvertfall kjempeglad hvis du pm'mer det jeg trenger å vite når du evt. får opp serveren:) Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=13423&view=findpost&p=316624 Lenke til kommentar
allymos Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Det finnes en side som du kan leie en ventrilo server helt gratis i 8 timer eller 8 dager eller noe sånt. (kan ikke helt huske) LINK Godt alternativ det Edit: det er 8 timer etter det kan dere jo bare leie en ny Endret 14. januar 2011 av arizon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå