Cain_85 Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Har en Selvbygget Pc, og til å kjøle ned CPU'en investerte jeg i en nesten lydløs "Silent-Twin" vifte, som jeg er veldig fornøyd med. Min Western Digital HD er også så godt som lydløs. Det som plager meg da er at uannsett hvor stille HD og CPU-viften er, så støyer viften til skjermkortet over dem alle. Og det er veldig irriterende.. (særlig etter investeringen til en dyr CPU'vifte) Mitt spørsmål er: Kan noen anbefale en ikke-støyende skjermkort vifte? Har lett etter skjermkortvifter overalt, men hadde problemer med å finne ut hvilken som støyer minst. Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg kan anbefale en vifteløs kjøler fra zalman: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZM80AHP Bruker den selv, å den er HELT lydløs :wink: Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Om du ikke har en gammel kjøleribber fra cpu liggende, kan ZMNB32J være vært å titte på. Hvis du skjærer hull i et gammelt pci kort, kan du feste en 80 mm vifte (5v), som blåser opp på skjermkortet og få ganske bra kjøling Happy modding :wink: Lenke til kommentar
GA Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hva med denne? Revoltec VGA kjøler... Er det noen som har testet denne? Er den stille? Kjøler den bra? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 jeg la pc'n på siden og la en 80mm vifte oppå skjermkortet og et pci kort, funket bra det hehe... sa noen hobbymekk? Har for tiden en 92mm vifte stående ved pci plassene til å ta luft ut av kabinettet, en vifteplass er for lite! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hva med denne? Revoltec VGA kjøler... Er det noen som har testet denne? Er den stille? Kjøler den bra? Med tanke på at den freser rundt med en hastighet på 5000RPM, har jeg vanskelig for å tro at den er stille.. OCShoot har foresten testet den Her Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Her er forressten guide til hvordan mekke pci mod med 80mm vifte: http://www.slapps.com/review/gf3ti200_page1.htm :smile: Har gjort dette på serveren min, og jeg angrer ikke. Ikke den peneste modden i verden, men den FUNKER Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 gjett hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå