Lars Wærstad Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Bladet Nintendo Power forteller om to store spill til Nintendos konsoller. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg vil høre noe nytt fra Zelda B) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 I second, third and fourth that. Spent på hva det nye spillet kan være for noe, da jeg ut fra artikkelen forsto det som at det er et helt nytt spill og ikke flere utgaver av Nintendos horde av franchiser. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har også hørt rykter om at Kingdom Hearts 3 skal komme til Wii. Tviler egentlig litt på at det er sant. Jeg vil se Legend of Zelda! Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Dette kan fort bare være en hype. Men jeg holder allikevel en knapp på Zelda. Zelda er scheduled og det er på tide med utvidet info. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Donkey Kong eller StarFox håper jeg på. Zelda får vi uansett se på E3. Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 krysser fingrene for donkey kong selv Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hehe. Det hadde vært tidenes skuffelse om det viste seg å være snakk om Pacman. Legend of Zelda Wii har allerede blitt annonsert, så jeg håper at de viser frem Starfox, Donkey Kong eller F-zero. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Nytt DK i DK64 stil hadde vært usannsynlig rått! Vi vet jo at Zelda er på vei anyway Lenke til kommentar
LMH Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Vil ha gameplay frå nytt Zelda! Donkey hadde også vore artig, sjølv om eg ikkje var kjempebegeistra for 64-versjonen. Men aller helst vil eg sjå ein helt ny serie! Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Zelda! Wii'en min står og støver bort i vente av et nytt eventyr med Link... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå