Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc og og av og til skjerm.

Anbefalte innlegg

Hei.

Fannt ingen utfyllende informasjon på nettet som kunne hjelpe meg så tenkte jeg kunne starte en selv.

Problemet:

Har en stasjonær pc (2årgammel-ish). Den slår seg på altid ved første trykk og null problemer der. Men bare av og til slår skjermen seg på, noe som har resultert i noen heftige stunder med av og på slåing. Når skjermen kommer på går alt som normalt og fungerer fint, skjermkort og alt inkludert. I det siste har jeg holdt på ekstra lenge med å få noe på skjermen så noe må jeg nesten gjøre snart, men aner ikke hva. Skjermkort har jeg skiftet og hadde samme problem før som nå. kan være HK, men for å være ærlig tviler jeg. Kan virke som en dårlig tilkobling av noe slag men er usikker.

tips blir satt veldig pris på

Mvh Hallvard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen er ikke beskrivende nok.

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende slik at brukerne vet hva tråden handler om før man trykker på den. Tråden vil bli stengt om dette ikke følges opp.

Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne posten.

Spørsmål om moderering stilles på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei.

Fannt ingen utfyllende informasjon på nettet som kunne hjelpe meg så tenkte jeg kunne starte en selv.

Problemet:

Har en stasjonær pc (2årgammel-ish). Den slår seg på altid ved første trykk og null problemer der. Men bare av og til slår skjermen seg på, noe som har resultert i noen heftige stunder med av og på slåing. Når skjermen kommer på går alt som normalt og fungerer fint, skjermkort og alt inkludert. I det siste har jeg holdt på ekstra lenge med å få noe på skjermen så noe må jeg nesten gjøre snart, men aner ikke hva. Skjermkort har jeg skiftet og hadde samme problem før som nå. kan være HK, men for å være ærlig tviler jeg. Kan virke som en dårlig tilkobling av noe slag men er usikker.

tips blir satt veldig pris på

Mvh Hallvard

aner ikke, kanskje inverteren er defekt. virker det om du trykker Ctrl+F3 eller Ctrl+F4

når skjermen skrur seg av? Og hvilken pc er det?

Endret av Angel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...