mESA Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hater PS3'en min akkuratt no for at den ikke kan spille av X360-plater! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er bra at et spill som har hatt såpass store forventninger blir bra! Får se om jeg kjøper det da. Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Synd det ikke kommer ut til pc... men da kan jeg ihvertfall børste litt støv av xboxen Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Remedy er gode på stemning. Digga den dystre gråe stemningen de fikk til i Max Payne. Tror virkelig at Alan Wake er et bra spill. Som sagt over så blir det å børste støv av xboxen og bestille spillet. Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Dette er det spillet jeg har vært mest spent på. Jeg er kjempe aktive på Alan Wake forumet. DETTE BLIR KJØP Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Dette er nok ikke et spill som vil skuffe de som er glad i atmosfæriske og stemningsfulle. Har gledet meg vilt VELDIG lenge nå, og det er nesten rart å tenke på at jeg snart vil ha en kopi i hånda. Lenke til kommentar
fiskekake_InnleggNO Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Er det bare meg, eller er det blitt en vane at anmeldelser ofte kommer ut flere uker før spillet? Er det også bare meg som finner dette irriterende? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det er helt vanlig ja, og har vært vanlig i årevis. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Kommer an på utgiver og hvilket spill det er slik jeg har forstått det. Man må jo også skape en hype rundt et spill, og da gjelder det å høste noen gode anmeldelser før man legger det ut for salg! Angående stemningen er det definitivt den jeg er ute etter, ettersom det ser ut til å være nok skyting til å holde den reelle skrekken borte. Lenke til kommentar
Slu Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Ok... var ikke Alan Wake en av grunnene til at jeg kjøpte PS3? Jeg mener å huske at det skulle komme til PS3? Eller har jeg vært skikkelig mind-fucked hele tiden? Jeg husker at man snakka om at man skulle skaffe seg en PS3 fordi MGS4, Alan Wake og de andre store titlene kom til PS3... fy faen, for noen douchebags sånne idioter irriterer meg sinnsykt mye, hvorfor kunne dem faen ikke gitt ut PS3 og? jeez Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Alan Wake har aldri vært annonsert til PS3 så vidt jeg kan huske. Det sier seg selv at Microsoft ikke kommer til å gi ut spill til PS3. Spillet ble annonsert til X360 og PC i 2005. PC-versjonen ble i ettertid kansellert pga mangel på arbeidskraft(Remedy har ca. 50 utviklere i teamet). Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Det har vært snakk om at Alan Wake skulle komme til PS3 også, men det var før MS ble utgiver av spillet. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Evt så blander han Alan Wake med Heavy Rain? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Nei da, Alan Wake ble annonsert til både PC, Xbox 360 og Playstation 3, men som nevnt før falt utgiverarbeidet på hendene til Microsoft og da er det kort vei til konsolleksklusivitet. Vil også tippe at dette spillet kommer til PC om en stund. Lenke til kommentar
Feskinger Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Forventet ikke allverdens, men ble nesten positivt overasket når jeg spann plata i sommer http://spillborring.blogspot.com/2011/08/sannheten-om-alan-wake.html Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Kjempesubtil reklamering. Lenke til kommentar
Feskinger Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det er også et relevant innlegg som utdyper og nyanserer bildet av Alan Wake. Hvis det ikke er i henhold til forumets retningslinjer kan jeg godt frastå fra å poste lingnende linker i fremtiden. Subtil avledning ved hjelp av skryt: Du skriver forøvrig godt om Alpha Protocol i din egen blogg. Og fortsett med å snuble Rune Håkonsen i finurlige "tilbakemeldeinger". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå