VEH_InnleggNO Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Den superpopulære konsollen har gjort det langt bedre enn sin forgjenger. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Bra jobba Nintendo B) Elsker DS`en min Skulle bare ønske det kom *ett par* flere gode spill til den ^_^ Lenke til kommentar
Simonofadown Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Eneste Nintendo får til om dagen......alt annet har vørt en phail Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Ja? Gi oss flere klassiske spill! N64 hadde vel en brøkdel solgte konsoller, men tronet høyt på spillfronten. Venter fortsatt på Pilotwings og Wave Race til Wii, det hadde vært noe. For ikke å snakke om et jævlig godt skytespill på høyde med Goldeneye og Perfect dark; 'Rare' kaster dessverre bort navnet sitt med drittspill til Xbox ... Endret 6. mai 2010 av Big aim Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) DS'n min er mye brukt. Jeg har ganske mange spill til den, men ville likt at det kom enda flere spill til den, som er litt eksklusive, gjerne gamle klassikere fra N64. Tenk dere Banjo Kazooie eller noe på DS! Endret 6. mai 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Store tall for en stor konsoll. DS er en fantastisk maskin. Vel fortjent Nintendo. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Har hatt 3 DSer først den gamleste, så byttet jeg den inn til svart lite så solgte jeg den, hvorfor jeg gjorde det aner jeg ikke så jeg kjøpte tilbake DS Lite Silver for snaue 1100kr Endret 6. mai 2010 av Toman Lenke til kommentar
Olorinmaia Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ettersom Nintendo "jukser" ved å bundle Wii sports og annet dritt til Wii så får de spillene selvfølgelig sinnsyke salgstall. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg pleier å fyre opp et tilfeldig NES spill på emulatoren før jeg skal sove. Har vel rundt 800 spill. Så er noe nytt hver gang. Ganske mye crap for å si det sånn=D Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hvorfor har jeg ikke DS?? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hvorfor har jeg ikke DS?? Oh, en gåte! Jeg prøver meg. Skal vi se. Hmm , fordi du ikke trodde DS var en god spillkonsoll, men så innser du nå at det faktisk er en kjempekonsoll og vurderer å kjøpe en før 3DS kommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå