Lars Wærstad Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 EA forklarer at de har vært ute etter Halo en god stund. Les hele saken Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg håper på jeg får orden på pcen min så jeg er klar for Crysis 2 Crysis 2 vil bli stort, dem får mine penger ihvertfall Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Halo har alt for stor fanskare til at dem klarer å drepe halo, ikke nubb sjans en gang spør dere meg. Lenke til kommentar
Z-man Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Har egentlig ikke fatta hva greia med Halo er, annet en at det var på consol 0m det var på PC så ville det vært greit nokk, men ikke noge spess Crysis ga oss drakta som gjor at vi kunne velge selv hvordan vi ville spille Så jeg ser frem til det Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Haha! Dem greier aldri å drepe Halo. Selv liker jeg Crysis bedre enn Halo spillene, men tror ikke Crysis 2 kan dytte Halo av tronen sin. Uansett, jeg gleder meg til alle nevnte spill i artikkelen Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Dette vil aldri i livet vippe halo av tronene, er altfor ulikt til det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Kan nok bli en verdig konkurrent, men som tidligere nevnt har Halo en alt for stor fanskare til at det blir vippet av tronen. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Dette er like teit som når gutta sier de skal vippe WoW av tronen. Det bare skjer ikke. Lenke til kommentar
SkeletonKey_InnleggNO Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Nå er det veldig mange som spiller Halo for flerspiller-delen, så det blir interessant å se hva de har gjort med denne i Crysis 2. Det tekniske bak grafikken har heller ikke like mye å si som den visuelle stilen - og dette er Halo-serien veldig flink på. Men det er alltid greit å ha alternativer, for oss som liker skytespill. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Har vi ikke hørt dette før? Husker jo Killzone 1... ~~ og 2 forsåvidt, som skulle vippe Halo av tronen sin. Håper heller de satser på å overgå Crysis 1, som var ganske skuffende. Iallefall for min del. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Tror nok ikke Crysis 2 vil vippe Halo av tronen....det er 2 forskjellige spill rettet mot 2 forskjelllige målgrupper. Og jeg skal ikke engang gå inn på hvorfor da det vil vekke nerdrage uten like blandt den yngre garde her på forumet.... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 jajajajajajaja spekulering før et spill har kommet ut. Like artig hver gang. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Har egentlig ikke fatta hva greia med Halo er, annet en at det var på consol 0m det var på PC så ville det vært greit nokk, men ikke noge spess Crysis ga oss drakta som gjor at vi kunne velge selv hvordan vi ville spille Så jeg ser frem til det Nei, halo er en middelmådighet som jeg mistenker sterkt neppe hadde gjort det like bra på en plattform der man var vant til kvalitets_FPS, kontra på konsoll. Når det er sagt så er det jo et poppis spill, og crysis er ikke akkurat noen bauta av kvalitet det heller, så jeg tror ikke de lykkes. AtW Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er ikke Halo et stort multiplayer spill? MP'en i Crysis/Crysis Wars var OK, men den slo vel aldri helt an i forhold til hvor mange som faktisk kjøpte spillene.. Tror de må få noe skikkelig ut av MP-delen for å prøve å vippe Halo av tronen i det lange løp. Lenke til kommentar
Simonofadown Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Halo har alt for stor fanskare til at dem klarer å drepe halo, ikke nubb sjans en gang spør dere meg. Må si meg enig. Alle Halo spilla har hatt succes. Men Crysis var ffett i noen uker pga grafikken. og grafiukken teller ikke mye når det kommer til en helhet :rolleyes: Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Har egentlig ikke fatta hva greia med Halo er, annet en at det var på consol 0m det var på PC så ville det vært greit nokk, men ikke noge spess Crysis ga oss drakta som gjor at vi kunne velge selv hvordan vi ville spille Så jeg ser frem til det Nei, halo er en middelmådighet som jeg mistenker sterkt neppe hadde gjort det like bra på en plattform der man var vant til kvalitets_FPS, kontra på konsoll. Når det er sagt så er det jo et poppis spill, og crysis er ikke akkurat noen bauta av kvalitet det heller, så jeg tror ikke de lykkes. AtW Kan du nevne noen kvalitets FPS med co-op som kom ut samtidig som Halo CE? For det har vært ett av høydepunktene med hele serien for min del. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Nei, halo er en middelmådighet som jeg mistenker sterkt neppe hadde gjort det like bra på en plattform der man var vant til kvalitets_FPS, kontra på konsoll. Når det er sagt så er det jo et poppis spill, og crysis er ikke akkurat noen bauta av kvalitet det heller, så jeg tror ikke de lykkes. AtW Av ren nysgjerrighet, hvilke andre FPS var det som overgikk eller kunne sammenlignes med Halo når det kom ut, enten på konsoll eller PC? Forøvrig håper jeg det er noe i det EA sier. At utviklere prøver å overgå hverandre bidrar kun til mer og bedre underholdning for sluttbruker. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Trodde perioden med "Gamekillers" var over jeg, men her har vi altså enda et tilfelle av folk som ikke skjønne noenting. De som liker Halo kommer ikke til å slutte og like Halo bare fordi det kommer et nytt superpopulært spill. De som liker Halo liker det pga seriens takt og rytme i multiplayeren. Crysis/andre spill har sin egen stil. Å si at noen vil slutte og like én stil fordi det finnes andre er som å si at kristne skulle automatisk blitt muslimer om de hadde lest Koranen. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Men bare hvis Koranen kom med bedre grafikk Lakus, husk nå på grafikken! Men ja, kan ikke se hvordan Crysis skal bli noen gamekiller, men de er velkommen til å prøve. De trenger dog fortsatt co-op for min del. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 De eneste som jeg tror faktisk er kapable til å overgå Halo er faktisk Bungie. så det blir en spennende tid framover å se hva avtalen de har med Activision vill medfører. Jeg er ikke noen Halo fan selv men helt klart jeg ser kvaliteten i produktet som har fenget så mange og vill fortsette å fenge mange i årene som kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå