VEH_InnleggNO Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Neste dose med innhold lar deg spille som fienden. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det! hørtes spennende ut =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det kommer til å svi i lommeboka, men det er så verdt det! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det der høres jo bare deprimerende ut. Lenke til kommentar
Nether Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Tror jeg står over denne her. Har ventet med å kjøpe Awakening også siden det fortsatt er mange bugs. Det hadde vel fungert godt nok hvis DA:O var et actionspill, men som et dialogdrevet RPG spill så lurer jeg litt på hvordan det vil fungere. Blir morsomt å lese folks erfaringer med hurlock romanser. (Dog regner jeg med at det bare blir kamp). Endret 6. mai 2010 av Nether Lenke til kommentar
Kealvis Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ikke verst, en spennende måte å prøve spillet på en helt ny måte Lenke til kommentar
Simonofadown Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Neste dose med innhold lar deg spille som fienden. Les hele saken Dragon Age awakening er tregt synes jeg. ikke mye nytt i awakening.. så at de kommer med noe helt nytt er jo bare fett :rolleyes: Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det der høres jo bare deprimerende ut. Ja, ikke sant? Er bare nok et sleipt triks fra onde Electronic Arts som er ute etter våre hardt ervervede penger... <_< Lenke til kommentar
Nivlheim Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Tror jeg står over denne her. Har ventet med å kjøpe Awakening også siden det fortsatt er mange bugs. Det hadde vel fungert godt nok hvis DA:O var et actionspill, men som et dialogdrevet RPG spill så lurer jeg litt på hvordan det vil fungere. Blir morsomt å lese folks erfaringer med hurlock romanser. (Dog regner jeg med at det bare blir kamp). I og med at det er snakk om en liten DLC-pakke, og ikke en fullblown expansion, tror jeg du har rett i siste linje. Tror ganske sikkert at romances ikke dukker opp ihvertfall Kjøper den sikkert, men mer fordi jeg er evig hengiven Bioware-fan Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Høres ut som et spennende konsept, syns jeg. Om det funker gjenstår å se! Bioware har ikke skuffet meg angående noe rundt Dragon Age: Origins enda. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Så, fra det jeg har lest, så har de fjernet mye av det som gjorde Dragon Age: Origins til et fantastisk spill? Man spiller bare en generisk fiende, og styrer andre generiske fiender, i stedet for Morrigan, Sten, Allistair og folk med faktiske personligheter? Skeptisk. Jævlig skeptisk. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det er bare en liten modul som sikkert ikke tar mer enn en time, det er ikke verdens undergang. herregud :rolleyes: Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Virker spennende! Håper bare det kommer noe mer ¨ordentlig¨ DLC snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå