Grotlo_94 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Spillet er drit gøy! Er enig i det dere andre sier, AI'ene samler alltid opp til dei kraftigaste våpnene, det er så irriterande! Ellers så kunne eg ha vært uten ModSpot, blir bare meir loadinger. Ville heller hatt ein meny, hadde vært så mykje enklare. Å lage bane er det beste med spillet! Eg har laga ein bane som eg er skikkelig fornøyd med! Siden eg er ein perfeksjonist og er litt kreativ itillegg så spillet er perfekt for meg! Endret 23. mai 2010 av Grotlo_94 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Fytti katta....er nær ved å smelte om disken og stappe det inn i dopapir å røyke hele dritten. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Vannvittig bra i split screen og krever mye mer skill enn flaks enn for eksempel Mario Kart GC/Wii. Minner meg om Mario Kart på N64, som var seriens høydepunkt for min del. Sinnsyke loadingstider som ikke ligner grisen, men det MÅ da bli fikset via en patch eller noe? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Da har jeg fått et litt mer positivt inntrykk av spillet. Fått taket på kickstarten og det hjelper jo godt på. Har og funnet ut at det ofte kan være like lurt å skyte bakover som fremover for å være taktisk. Spillet er griseartig når "man får det til". Som Ostesaks sier, det krever en del taktikk. Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Da var min første bane publisert: http://community.modnation.com/en-us/players/Hiskii/creations/373806 Tok noen timer for å lage denne og ble ganske fornøyd med sluttproduktet Bare å laste den ned å prøve Noen bilder av banen: Synes at spillet ikke er så veldig vanskelig nå lenger, siden jeg har fått dreisen på kjøringa og at jeg sparer en god del boost slik at jeg klarer å forsvare meg når angrepene kommer. Endret 30. mai 2010 av Hiski Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 NÆÆÆÆÆÆIIIIII....hater Sink Hole....fillern... gud så frustrerende. Jeg som var i en så fin flyt..... Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Forstår ikke hvorfor alle klager på sinkhole, klarte det på 2. forsøk Btw: Visst noen er keen på litt online racing iblant, så er det bare å adde meg Endret 2. juni 2010 av Hiski Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå