Gå til innhold

Modnation Racers Tråden

Hiski

Anbefalte innlegg

Testet demoen nå. Rimelig kjipt å spille alene mot CP da de får akkurat det våpenet de trenger, og det virker som at det kun var meg som ble truffet av ting. Dessuten kjørte de nesten prikkfritt hele veien. Men i 4-player split screen blir nok dette knall, og derfor kommer jeg nok til å kjøpe det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde å få tak i spillet i går, men det gikk ikke. På Lefdal sa han i butikken at det stod at de hadde 2 på lager, men han klarte ikke å finne spillet hverken i butikken eller på lageret.

På Elkjøp, Playcom, Platekompaniet, Gamestop og Spaceworld hadde de ikke fått spillet - og de ante heller ikke når de fikk det inn (Spaceworld hadde forøvrig plakat på utsiden om forhåndsbestilling og at release var 15.mai...).

Lenke til kommentar

Junior kjøpte det i går så jeg fikk testa det litt ut på kvelden. Bilene kan av og til være litt vel lett på styringa og jeg syns det krever en del øving å holde de rett på veien. Men det er artig. Fin grafikk og god underholdning.

Prøvde også å lage noen egne baner og det er utrolig lett og artig. Tok to minutter å lage en gøy bane å kjøre. Ser nok for meg at dette kan få et bra community med tanke på å dele baner, lett å kjøre mot hverandre etc.

Mange har kommentert lang lastetid, og ja. Du merker at det tar litt tid, men ingen krise for min del. Brukte tiden til å hente en kaffe eller ordne en pris snus før løpene.

Lenke til kommentar

Junior kjøpte det i går så jeg fikk testa det litt ut på kvelden. Bilene kan av og til være litt vel lett på styringa og jeg syns det krever en del øving å holde de rett på veien. Men det er artig. Fin grafikk og god underholdning.

Prøvde også å lage noen egne baner og det er utrolig lett og artig. Tok to minutter å lage en gøy bane å kjøre. Ser nok for meg at dette kan få et bra community med tanke på å dele baner, lett å kjøre mot hverandre etc.

Mange har kommentert lang lastetid, og ja. Du merker at det tar litt tid, men ingen krise for min del. Brukte tiden til å hente en kaffe eller ordne en pris snus før løpene.

Akkurat nå ga du meg en unnskyldning til å begynne med snus igjen >_>

Lenke til kommentar

OPGITT..

Hvordan får du den super starten? Dette er en liten boost når du starter et løp.

Har prøvd mye rart og det ser ut til at alle andre får det til.

På GÅ så trykker du på boost knappen :)

BTW: Legg meg til som venn visst noen vil race litt (Hiskii) :)

Endret av Hiski
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Testa ut demoen i går kveld og også litt i dag og for min del så blir det ikke noe handel i denne omgang.

Samme her. Fant det utrolig kjedelig. Er sikkert mye mer morsomt på fest og med 4 venner, men ellers var det ikke mye å skryte av utenom grafikken og banelageren.

Lenke til kommentar

Det jeg liker minst med spillet er at det av og til ikke hjelper om du kjører verdens mest perfekte runder for i det du nærmer deg mål tar alle de andre bilene og pepprer ræva de full av alskens våpen. Det skjer litt vel ofte syns jeg. Virker som om de sparer opp bare for å ødelegge fullstendig for deg. Finnes andre måter å lage et spill vanskelig på. Jeg for min del foretrekker vanskelig foran frustrerende.

Men det kan også være utrolig artig til tider.

Lenke til kommentar

Det jeg liker minst med spillet er at det av og til ikke hjelper om du kjører verdens mest perfekte runder for i det du nærmer deg mål tar alle de andre bilene og pepprer ræva de full av alskens våpen. Det skjer litt vel ofte syns jeg. Virker som om de sparer opp bare for å ødelegge fullstendig for deg. Finnes andre måter å lage et spill vanskelig på. Jeg for min del foretrekker vanskelig foran frustrerende.

Men det kan også være utrolig artig til tider.

Akkurat sånn er det på Mario Kart også. Du er 50 meter unna mål også kommer de bak deg og bombarderer deg med alt mulig dritt. FFFUUU! :angry:

Lenke til kommentar

elsker spillet. men er utrolig frusterende til tider. brukte 2 døgn, nesten sammenhengende spilletid utenom når jeg sov, på å klare den ene banen "sinkhole" men følelsen når jeg kom inn på 2 plass var ett høyt og tydelig JAAAAAAAAAA! FOR F!""#¤¤%!!!! nabolaget stoppet bokstavelig talt opp og kikket fortumla rundt seg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...