Akrabra Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Bestillt fra Platekompaniet nu, ser meget artig ut, spesielt da og kunne spille med venner. Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Bare 1 uke igjen nå! Har kommet en dlc, som du finner på gamespot.. Vet ikke om det gjelder US only da, men har iallefall skaffa meg en kode for sikkerhets skyld Endret 12. mai 2010 av Hiski Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Blir pre-order skins'ene nedlastbart etter hvert? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Kommer det noen demo av dette spillet ut, tviler på att jeg kommer til å skaffe det pga utilgivelige lastetider men greit å ha en demo å støtte seg til. Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Mr. Bubbles: Ja, jeg vil nok tro det.. Kommer nok en DLC, eller så kommer folk til å legge de ut så folk kan laste de ned. Whackedorange: De har sagt at det skal komme en PS3 demo veldig snart, og de har hinta til at det vil komme en kanskje neste uke. Lenke til kommentar
Leinen Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Blir pre-order skins'ene nedlastbart etter hvert? Mest trolig så får du sendt en kode som du kan redeme på PSN store fra nettstedet du bestilte. Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) IGN hadde nettopp et intervju med Dan Sochan (fra UFG) hvor han sier at de jobber med å fikse loadinga: "We've seen some comments about the load times, which is something we're aware of. It's something we're working on. It wasn't an oversight on our part at all. The way that our technology was built we were able to keep file sizes really, really small for transfer times of less than a second or a second and a half. We didn't want it to be so that you and I go online and you want to try a track I've built that's 50MB and then have you have wait five minutes to download it. That immediately became an obstacle in sharing so we created a file system where everything is built dynamically and on the fly. Everything is essentially a series of coordinates to things that are saved. The challenge with that is we're building an entire world, an entire character, an entire kart, and 12 characters online, all on the fly. There's a lot of compositing that happens with the stickers and all the different parts. Because of that, there are longer load times, but that's something we're working on for one of our first patches, to improve that and get that down significantly." Hele intervjuet kan leses her Endret 14. mai 2010 av Hiski Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jepp da har jeg vurdert ferdig og det blir et kjøp av dette spillet, gleder meg når det kommer ut neste uke!! Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Vi takker for din bestilling på Lefdal.com! Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag. Jippi Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg tror jeg også skal ha det. Ser litt gøy ut. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Fikk beskjed av platekompaniet idag at det er på vei, det blir fantastisk og ha noe å gjøre fremover. Sitter hjemme med kysse syka og har sånn 40 feber, drit kjedelig. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Huffda hørtes ikke bra ut, god bedring da Gleder meg selv til ModNation Racers!! Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Da ser det ut til at jeg ikke får spillet idag.. Typisk at det er streik akkurat i denne tiden, hvor det kommer så mange kule spill.. Får satse på at GameStop'en her får inn spillet kl. 12, men ser mørkt ut Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Gamestop i Tønsberg hadde ikke fått det ennå. og regnet ikke med å få det før streiken var over. #%/%#"!§¤&/ trailersjåfører. Er så sykt typisk at noe slikt skjer nå. Jaja. får håpe på en demo eller noe så lenge da... Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) sweet. håper den er litt utfyllende da.. hehe så jeg har noe å holde på med frem til denne tullestreiken gir seg Edit: will include a single player race (against the AI) on one track and 4 player offline split screen multiplayer. The demo will also feature an introduction to the Create aspect of the game, with the ability to customise your own Mod and Kart with a “fraction of the accessories from the full game”. Thankfully, the game’s fantastic level creation will also feature with a sampling of MNR’s best feature. Endret 19. mai 2010 av looney79 Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Jepp, håper streiken gir seg snart, så skal bli greit å få prøve demoen imens Endret 19. mai 2010 av Hiski Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Har ikke fulgt noe særlig med på det, men hvis demoen funker, så blir det et kjøp. Er det et tidspunkt på når demoen kommer ut? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Har ikke fulgt noe særlig med på det, men hvis demoen funker, så blir det et kjøp. Er det et tidspunkt på når demoen kommer ut? Demoen kommer idag PSStore pleier å oppdatere seg ca. 4, så burde være straks nå Det er oppe nå 1001 MB Endret 19. mai 2010 av King of Universe Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Får spillet enten imårra eller på fredag, og jeg kan godt teste demoen, var med i betaen og ble så glad i spillet så jeg måtte bare bestille dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå