Gå til innhold

Leveringsstans av Xbox 360


EI?IK

Anbefalte innlegg

Hjelper ikke med maskiner til tusenlappen hvis man ikke får tak i dem, så den delen av argumentet ditt faller bort. Vent ti dager så skal du få se. Da har Microsoft sin E3 konferanse, og jeg er timelig sikker på at de vil annonsere en ny, mindre maskin og flere bundler med Natal. Hvorfor skal de selge flere Xboxer med RROD-designet hvis de kan skape en Xbox-tørke og sikre seg mot reperasjonsutgifter?

Er såklart bare en hypotese, men jeg ser den som langt mer aktuell enn at MS har gitt opp Europa. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selger de fortsatt? Da finnes det jo Xboxer her til lands. Eller selger PS3 bedre nå som Xboxen ikke selges? En selvfølge.

 

Hvor drastiske designendringer kan de foreta innenfor én boks? Jeg vet ikke, men kan ikke innbille meg at det er de helt store forandringene. Kan fort være at de har byttet ut de mest skjøre komponentene for alt jeg vet. Det er vel egentlig det som er mest naturlig å annta.

Lenke til kommentar

Jeg har selv planer om en 360, men skal vente til E3 for å se om det kommer en Slim utgave. Forøvrig, hva er vitsen med at butikker som Elkjøp skal kjøpe inn mange Xboxer når det ikke selger, når de ikke får solgt det videre? Da er det ikke rart det blir mindre å se av de i butikkene.

Lenke til kommentar

Meg du sikter til? I så tilfelle kan jeg bare si at det er det jo ingen av oss som vet, derfor skal jeg avvente til etter E3 for å ha fått litt mer info om hva som er på markedet til høsten og utover. Jeg sier bare det jeg tenker om saken, synes det ikke er noen stor krise at Xbox har litt tørke nå. Når Natal kommer får de en oppsving i salget igjen, det tror jeg.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

1) Det er neppe noen taktikk fra MS. De hadde problemer med å produsere nok xboxer, som de sa selv. Det finnes xbox på lager i flere butikker nå, og det er bla. på komplett. forventet 37 stk 11 juni.

 

2) Likevel, at det kommer en 360 "slim" på E3 er ikke ulogisk, men det betyr ikke at de har allerede sluttet totalt å lage 360. Det ville være idioti, og som det ikke har gjort heller.

 

3) Jabba er et hjelpesløst troll. Gå å gnål en annen plass din sopp. Kjøpte denne i forrige uke, håper den virker:

46872d1250060649-new-york-city-best-city-world-258troll_spray.jpg

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg sammenlignet dette tilbudet med andre nettbutikker, men tror cdon.com har et bra tilbud til 2099,-. Klipper teksten fra siden der: Pakken inneholder: Rockband Beatles (med micker), Forza 3, Halo ODST, En harddisk på 250 GB, en håndkontroll og sist men ikke minst - Din nye Xbox 360!

 

http://cdon.no/spill/spillkonsoller/xbox_360/xbox_360_superpakke/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...