Laland Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hjelper ikke med maskiner til tusenlappen hvis man ikke får tak i dem, så den delen av argumentet ditt faller bort. Vent ti dager så skal du få se. Da har Microsoft sin E3 konferanse, og jeg er timelig sikker på at de vil annonsere en ny, mindre maskin og flere bundler med Natal. Hvorfor skal de selge flere Xboxer med RROD-designet hvis de kan skape en Xbox-tørke og sikre seg mot reperasjonsutgifter? Er såklart bare en hypotese, men jeg ser den som langt mer aktuell enn at MS har gitt opp Europa. Lenke til kommentar
Perborten Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Nå har jo butikker som gamestop solgt arcade maskiner for under 1000kr i en periode på godt over 1 år... Likevel selger PS3 mye bedre. RROD designet? Jasper chipsettet er vel over 1 år gammelt nå og stabilt som bare det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Selger de fortsatt? Da finnes det jo Xboxer her til lands. Eller selger PS3 bedre nå som Xboxen ikke selges? En selvfølge. Hvor drastiske designendringer kan de foreta innenfor én boks? Jeg vet ikke, men kan ikke innbille meg at det er de helt store forandringene. Kan fort være at de har byttet ut de mest skjøre komponentene for alt jeg vet. Det er vel egentlig det som er mest naturlig å annta. Lenke til kommentar
Perborten Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Forøvrig, selv om MS skulle ha noe slim greier på E3 så vil den uansett ikke komme på markedet før Natal og det er mange måneder til. Oktober/November. Så da blir det vel nesten et halvt år uten 360 hos de største kjedene i norden. Snakker om idioti. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg har selv planer om en 360, men skal vente til E3 for å se om det kommer en Slim utgave. Forøvrig, hva er vitsen med at butikker som Elkjøp skal kjøpe inn mange Xboxer når det ikke selger, når de ikke får solgt det videre? Da er det ikke rart det blir mindre å se av de i butikkene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 For du vet hvilke planer Microsoft har? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Meg du sikter til? I så tilfelle kan jeg bare si at det er det jo ingen av oss som vet, derfor skal jeg avvente til etter E3 for å ha fått litt mer info om hva som er på markedet til høsten og utover. Jeg sier bare det jeg tenker om saken, synes det ikke er noen stor krise at Xbox har litt tørke nå. Når Natal kommer får de en oppsving i salget igjen, det tror jeg. Endret 4. juni 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Nei, jeg tenkte på Jabba. Han er jo åpenbart helt hundre prosent sikker på at Microsoft ikke kommer til å sende ut en eneste konsoll før juletider, noe som virker like sannsynlig som at det er en usynlig mann i skyene med skjegg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ja som jeg tror da, bare vent til Natal kommer i en eller annen bundle sammen med en forhåpentligvis Slim utgave av 360, så kommer det til å bli fullt opp i butikkene igjen og folk kommer til å kjøpe an mass. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) 1) Det er neppe noen taktikk fra MS. De hadde problemer med å produsere nok xboxer, som de sa selv. Det finnes xbox på lager i flere butikker nå, og det er bla. på komplett. forventet 37 stk 11 juni. 2) Likevel, at det kommer en 360 "slim" på E3 er ikke ulogisk, men det betyr ikke at de har allerede sluttet totalt å lage 360. Det ville være idioti, og som det ikke har gjort heller. 3) Jabba er et hjelpesløst troll. Gå å gnål en annen plass din sopp. Kjøpte denne i forrige uke, håper den virker: Endret 4. juni 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Nå har ikke jeg sammenlignet dette tilbudet med andre nettbutikker, men tror cdon.com har et bra tilbud til 2099,-. Klipper teksten fra siden der: Pakken inneholder: Rockband Beatles (med micker), Forza 3, Halo ODST, En harddisk på 250 GB, en håndkontroll og sist men ikke minst - Din nye Xbox 360! http://cdon.no/spill/spillkonsoller/xbox_360/xbox_360_superpakke/ Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nå som den nye xboxen kommer (om en måned), hvordan blir det da med prisene på Elite og Arcade? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 De nevnte vel bare at Arcade skulle gå fra 199$ til 149$ Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Tydelig at det ikke kommer noen ny xbox før kinect. lol B) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ja, hva sier jabbadabba nå? Tydelig at MS hadde alt under kontroll likevel Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Tydelig at det ikke kommer noen ny xbox før kinect. lol B) Fleste av oss vet jo at den nye X360 slim kommer 16 neste mnd Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hvis man ikke har 360 og ikke absolutt må ha slim så blir vell ett lagertømmingsalg på 360 fat nå som slimmen er like om hjørnet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Og kinect kommer ikke før i Novemer, så det er nok ikke så tydelig som du skulle tro Niggle. Spaveworld har kampanje på Elite iallefall. Elite Konsoll og 2 spill for 1399. Endret 15. juni 2010 av Snurreleif Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Tror nok det bare var en spøk fra niggles side da jabbadabba var fast bestemt på at slim ikke ville komme før natal/kinect kom, og at MS hadde driti på draget og alt var idioti osv. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Spaveworld har kampanje på Elite iallefall. Elite Konsoll og 2 spill for 1399. Hurra! Den skal kjøpes i morgen. De selger også Elite med fire spill for 1598,- EDIT: Gjelder tilbudet for vanlig butikk og eller bare nettbutikk? Endret 15. juni 2010 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå