Ajesto_InnleggNO Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Så sjukt ork! Var i byen istad, jeeeez. Att jeg ikke tenkte på det >.< Lenke til kommentar
Tormod Berg Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg har nettopp forhåndsbestillt spillet på cdon, får jeg betanøkkelen automatisk i e-posten, eller må jeg sende mail til de? Evt. krysse av på noe jeg ikke så på webshoppen deres? Lenke til kommentar
Woland Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg har nettopp forhåndsbestillt spillet på cdon, får jeg betanøkkelen automatisk i e-posten, eller må jeg sende mail til de? Evt. krysse av på noe jeg ikke så på webshoppen deres? Du får mail til den mailen som er registrert på cdon.no brukaren din, innen 24 timar. Om eg hugsar korrekt. Lenke til kommentar
Tormod Berg Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg har nettopp forhåndsbestillt spillet på cdon, får jeg betanøkkelen automatisk i e-posten, eller må jeg sende mail til de? Evt. krysse av på noe jeg ikke så på webshoppen deres? Du får mail til den mailen som er registrert på cdon.no brukaren din, innen 24 timar. Om eg hugsar korrekt. Supert, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå