Shirmah Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Etter å ha lest gjennom artikkeldiskusjonstråden om SCII-betakodene Gamer.no var så snille å dele ut her om dagen så jeg at flere av dere hadde fått koder etter å ha forhåndsbestilt på CDon som ikke fungerte. Tenkte derfor at en egen tråd om dette kanskje kunne være en god idé. Jeg sendte såklart en mail til CDon om dette problemet med én gang, og fikk som svar at jeg skulle kontakte blizzard support, noe jeg har gjort. Nå vet jeg ikke hvor kjappe blizz pleier å være på supporthenvendelser, men uansett tviler jeg på at de kommer til å gjøre noe med det. Noen som har liknende erfaringer å melde? Helt ærlig ble jeg ikke videre imponert over svaret jeg fikk fra cdon... Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Dette er allerede besvart i SC2 tråden: CDON har fått brukte keys, og venter på ny forsendelse fra Blizzard. Alle som har fått brukt key, og sagt fra (regner med man må si fra selv) vil få tilsendt ny key så snart CDON får dem. (http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=648&view=findpost&p=314545) Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Aha, så ikke den jeg. Men da lurer jeg virkelig på hvorfor jeg fikk et svar med en ansvarsfraskrivelse fra CDon, egentlig... Lenke til kommentar
2107_InnleggNO Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 I svaret jeg fikk fra CDON for ca en time siden stod det at de nettopp hadde fått inn nye keys fra Blizzard, og at jeg måtte kontakte Blizzard for å få hjelp. Så de skyver oss jo bare videre til Blizzard Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg fikk ikke vite at de hadde fått inn nye keys fra Blizzard, engang: Hei Henrik, Takk for at du kontaktet oss. Vi beklager at beta nøkkelen din ikke fungerer. Vi ber deg kontakte Blizzard for hjelp. Info fins her: http://cdon.se/spel/starcraft_ii%3a_wings_of_liberty/starcraft_ii_-_betakoder/ Svarte på den og spurte om hva som egentlig foregikk her, siden jo flere her på forumet fikk ganske så annerledes svar fra cdon. Dette vitner om veldig dårlig internkommunikasjon hos kundeserviceavdelingen deres. Nå har det forøvrig snart gått 24 timer siden jeg bestilte, og jeg har da enda ikke fått en nøkkel som fungerer... Endret 5. mai 2010 av Mytola Lenke til kommentar
Darkpoly Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det har gått 5 dager siden jeg bestillte, de har sendt meg 2 koder som ikke virket, så avbestillte de ordren min uten at jeg ba om det. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Prøv på game.no? Der bestilte jeg og fikk mail ganske kjapt når jeg sendte mail Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg bestilte spillet fra CDon på torsdag 28/4 kl 20 og fikk beta keyen tilsendt i 14 tiden dagen etter. Denne keyen fungerte helt fint. Lenke til kommentar
Woland Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 I svaret jeg fikk fra CDON for ca en time siden stod det at de nettopp hadde fått inn nye keys fra Blizzard, og at jeg måtte kontakte Blizzard for å få hjelp. Så de skyver oss jo bare videre til Blizzard Kontakta Blizzard etter eg fekk min første "already claimed" key fra cdon. Venter enda på svar, og det har gått 2-3 dagar no... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg fikk en kode i går som ikke virket. I dag fikk jeg ny kode fra CDON, og den virket heller ikke. Kommer til å avbestille produktet Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Fikk neste key fra cdon, etter at den første allerede var claima. Men key nr 2 var claima fra før av også... Begynner å bli latterlig... Fikk jo en av gamer, men nå så jeg frem til å gi en til en kompis:( Har noen en ekstra key så tar jeg den gjerne imot, og gir den til en svært hengiven blizzard fan:) Endret 5. mai 2010 av Gorzun Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Sånn går det når en forhandler selger altfor mange pre-order i forhold til lager. Gi meg heller mer Warhammer 40k. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Okay, så det hadde vært bedre om Warhammer 40k nøkkelen var ugyldig? Og det kom jo en expasion til DOW2 for litt siden. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Samme skjedde med meg. Fikk først én key fra CDON som ikke funket, så fikk jeg én til og den var også brukt. Haha .. Avbestiller sjæl .. Edit: Fikk nettopp denne mailen fra CDON: Hej Stian, Vi beklagar att du fått felaktiga koder av oss igen. Vi är medvetna om problemet och har blivit lovade av vår leverantör att nya koder kommer att skickas ut under dagen. Endret 6. mai 2010 av Dekar Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Fikk ny kode fra cdon nå, og den funket Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fikk ny kode fra cdon nå, og den funket Samme her! Lenke til kommentar
tiefling_InnleggNO Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fikk første betakey på tirsdag. Var allerede brukt. Kontakta CDON og fikk vite at det var skjedd en feil, og nye ville bli tilsent. Så kom neste betakey på onsdag. Var allerde brukt. Kontakta CDON og fikk beskjed om å kontakte Blizzard om det. Gjorde det via websida deres i går. Fikk enda en betakey i dag fra CDON, og den virka heldigvis. Så får vi se hva som skjer med den support greia jeg sendte til Blizzard. Hadde ikke vært dumt med et ekstra sett betakeys. Er lov å håpe Lenke til kommentar
2107_InnleggNO Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fikk kode som funket jeg også nå. På tide. Men vet ikke om jeg kommer til å kjøpe fra CDON noe mer etter dette. Kundeservicen deres var bare skikkelig dårlig. Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Uff så ork, får ikke koden min før tidligst mandag, er så bra att de sender en kode som ikke funker og så klarer de ikke å få sendt en ny før helga! Noen som har en ekstra å "låne" meg til mandag? så kan de få min da? Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) er bare rot og tull med CDON uansett. løsningen ble Spaceworld, 50 spenn i kassa og beta nøkkel med meg hjem. Så er det bare å ta med kvitteringen når spillet kommer ut. Endret 8. mai 2010 av lavizh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå