Lars Wærstad Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Konami lover radikale forandringer. Les hele saken Lenke til kommentar
fytech_InnleggNO Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg bryr meg fint lite om de skulle ha brukt 1000000000 timer i motion capture. Hvis de skal hamle opp mot FIFA er de nødt til å anskaffe seg en ny motor for den som er nå holder ikke mål. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg skjønner at dere ikke følger spillet så tett, men prøv å være litt mer nøye da. Master League har aldri vært online før, så det er ikke noen "forbedring av Master League Online", men nå *kan* man spille Master League online. Det er faktisk i det hele tatt en kjempenyhet bare i seg selv. En annen ting dere ikke nevner heller, er at Konami lover finter med høyrestikken nå (slik Fifa har valgt det), noe som også er store og interessante nyheter for serien. Sist (og ikke minst) - Jon Murphy er *ikke* leder for PES-teamet hos Konami. Han er "European PES-team leader". Det er stor forskjell på det - spesielt med tanke på at alle utviklerne sitter i Japan Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Takk for innspillene. Har gjort noen endringer nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå