PantZman_InnleggNO Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kjøpte nå for 20$. 10 til utviklere og 10 til de to andre. Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 http://www.reflexive.com/Gish.html billigste jeg fant for gish. 7 dollar. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Skuffende å se at gjenomsnittet er under 8 dollar. Dette er jo en ypperlig mulighet til å ta standpunkt og vise at markedet er til å stole på. Og slå et slag for gode distribusjonsmulighet og ingen komplisert DRM.løsning. Så fort denne månedens penger kommer på konto går 66 dollar (400kr) til The Humble Indie Bundle, hadde gitt markedsprisen på 80$ hvis jeg hadde hatt råd til det. Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Bladde opp 30USD, splittet på 10 til hver. Skulle som så mange andre ønske økonomien tillot mer, ene og alene for å poengtere at dette er veien å gå. Lenke til kommentar
EyePatch Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 World of Goo så jo litt morsomt ut så jeg fant meg en torrent. Lenke til kommentar
THElastNINJA Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) World of goo er jo bare helt fantastisk. Ingen bør se kun på "screenshots" å tro dette er ett drittspill. World of goo er faktisk ett av det mest humoristiske og kreative spillet jeg noensinne har prøvd. Gutta bak dette spillet har bare virkelig skjønt det. Betaler glatt 400 for dette topp spillet, nå som jeg er i jobb igjen =) Vet ikke noe om de andre spillene, men world of goo, ene og alene, er helt ENORMT. Langt mere morro enn de aller fleste spillene folk kjøper, for godt over 400 kroner i butikken. Har du ikke prøvd dette før, så gjør det =) Dette er gameplay til det ytterste, å bare gled deg til du kommer lengre uti spillet =) Dette overrassker deg langt mere enn du tror. Slik har jeg aldri vært borti noen spill før. FLAWLESS VICTORY. World of goo <3 Det neste jeg gleder meg til nå, er timesplitters til pc =) http://timesplitters4.net/index.php?PHPSESSID=e9694a876586ce7a47708f3a5804712e&topic=3385.0 Endret 6. mai 2010 av THElastNINJA Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Har ikke noen kjempeinteresse av spillene, men kan jo alltids sjekke dem ut. Da får 35 dollar holde, fordelt 20, 10 og 5 på henholdsvis utviklere, EFF og Child's Play. Det er jo et kult tiltak som det er viktig å støtte opp om, for å vise at den slags kan fungere. Så er det bare å håpe at det faktisk fungerer godt nok. Endret 6. mai 2010 av BoardkilL Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Jeg har forelsket meg i Aquaria, helt nydelig spill. Vakkert i ordets rette forstand. World of Goo er også genialt, og Penumbra er skremmende interessant. De to andre spillene er helt ok, ikke like super som de andre, men like fullt gode spill. Dette er en pakke som virkelig er verdt pengene, uansett hvor mye det skulle være. Edit: Nå skulle jeg ønske jeg hadde gitt mer enn 66$. Endret 6. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Alle som har kjøpt The Humble Indie Bundle får nå Samorost 2 gratis. Spillet er laget av Amanita Design, utviklerne bak Machinarium. Det er forresten bare to dager igjen av salget, så om du ikke har kjøpt pakken ennå så er det på tide å gjøre det nå! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 betalte 15 dollar, eller 94 kroner. Tynt med penger akkurat nå Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Noen som veit hvor mye de har tjent på dette? Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) $721,672 i følge statsen på sia. Hvordan det er fordelt er uvisst. Endret 10. mai 2010 av Miles Teg Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Skulle gjerne ha støttet dette initiativet, men har jo kjøpt de mest lovende spillene der allerede Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg har forelsket meg i Aquaria, helt nydelig spill. Vakkert i ordets rette forstand. World of Goo er også genialt, og Penumbra er skremmende interessant. De to andre spillene er helt ok, ikke like super som de andre, men like fullt gode spill. Dette er en pakke som virkelig er verdt pengene, uansett hvor mye det skulle være. Edit: Nå skulle jeg ønske jeg hadde gitt mer enn 66$. Du kan jo faktisk kjøpe en til å gi bort ;-) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Det er jo bare å gi et litt mindre beløp da. Hvilke spill er det du har da? Penumbra, World of Goo og Aquaria mener jeg er verdt 30$ hver. Lugaru og Gish er heller ikke dårlig. Edit: Du sier noe der, jeg tror jeg skal klare å overtale minst to personer til å støtte dette tiltaket. Endret 10. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 $721,672 i følge statsen på sia. Hvordan det er fordelt er uvisst. Oki, takker for svar. Håper de har tjent mer enn de trodde da Lenke til kommentar
Volundr_InnleggNO Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Nå er det litt over ni timer igjen av salget. De har fått inn godt over $880,000 og gjennomsnittssummen kryper oppover mot $9. Siste sjanse! Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg håper når det er ferdig at de forteller om de har tapt eller tjent mer på dette Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Tviler på at de har tapt penger på dette, spillene er jo allerede ferdig så alle inntekter de får vil øke fortjenesten. Ikke tror jeg distribusjonskostnadene for prosjektet har vært all verdens heller, så der har de nok tjent penger. Men kanskje enda viktigere er antallet fans de har skaffet seg som følge av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå